Sonyericsson W950...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Sonyericsson W950...

 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Evet..

Ama 4 GB dahili hafıza var yani walkman telefon için iyi denebilir..
 

Gokhan43

Üye
SE sapıttı , M600i gibi bunda da kamera yok ama 3G var

-Dokumatik Ekran olması ve Digital Kalemi büyük avantaj.
-4 GB Hafıza
-Kamera Olmayışı
-Walkman™
-Yatay Konum Full Ekran İnternet Keyfi
-Ekran
-El Yazısı Tanıma
-Sony Ericsson'un Sitesine göre Symbian OS yazıyor ama eğer öyleyse daha da mükemmel
-Kısayol Tuş Eklentileri Yanda vs.
 

hegoat

Üye
kamerasız yazık olmuş telefona
 
ipod nano vs alcak kısıler ıcın mukemmel secenek!!!tıpıde guzel!!!
 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
<div class='quotetop'>(Gokhan43 &#064; Feb 14 2006, 04&#58;49 PM) [post=278894]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
SE sapıttı , M600i gibi bunda da kamera yok ama 3G var

-Dokumatik Ekran olması ve Digital Kalemi büyük avantaj.
-4 GB Hafıza
-Kamera Olmayışı
-Walkman&#8482;
-Yatay Konum Full Ekran İnternet Keyfi
-Ekran
-El Yazısı Tanıma
-Sony Ericsson&#39;un Sitesine göre Symbian OS yazıyor ama eğer öyleyse daha da mükemmel
-Kısayol Tuş Eklentileri Yanda vs.
[/b][/quote]


3G Sadece görüntülü konuşma değildir..


Sitenin ilk açıldığı GÜNLERDE Eray&#39;ın (vrawlingg) hazırladığı 3G konusu vardı detaylı olarak yazıyordu..
 

free

Üye
se nokia gibi takılmaya başladı hakkaten
bundan sonra hep eksik çıkarmasa bari telefonları
 
weeeeeooowwwwww mukemel ya tuş takımı cok hoşmuş
 

ibonline

Üye
bende kameranın kac piksel olduğunu arıyorum
 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Bende ilk başta 2 mp kamera vardır demiştim ama..
 

Gokhan43

Üye
Bende öyle düşündüm ama okuyunca
 

gio

Üye
se da tellerini nokia gibi eksik çıkarmaya başladı
ama bu telde bi kamera olsaydı bu kadar ince olamazdı (15 mm&#33
 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Zaten Se.&#39;de K750-W800 ile belirli bir kitleye ulaştı artık Nokia gibi kullanıcının cebindekine bakıyor..
 

Gokhan43

Üye
Allah&#39;tan kitleye ulaşılan telefonlar şuanki teknolojinin üst düzeyinde
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...