SonyEricsson W705 youtube

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
SonyEricsson W705 youtube
Mrb arkadaşlar;

W705 telefonumla youtube ye WİFİ ile bağlanmaya çalışıyorum fakat bağlanmıyor,sanırım dns ayarları felan değişmesi gerek ( dns ayarları nasıl değiştini tarif edebılırmısınız ) youtube ye DNS ayarları dısında gırmenın baska bır yolu varmı,biraz konu dısı olacak fakat w705 sesi cok kısık cıkıyor bazı sonyericsson modellerinde ki gibi ses yukseltmek mumkunmudur.
 
Aynı sorun bendede war galiba doğru soluyosun dns ayarlarıyla ilgili
 
    Konu Sahibi
bu konuda neden kımse bır bılgı vermıyor
 


bu siteye gel herşey var
 
walla yaa...çok az sesi kendim zor duyuyorum bide wolkmen olcak :S bende g705 vardı(w705in bi alt modeli her şeyi aynı nerdeyse)onda youtubeye giriyodu ama w705de girmiyo :S tekrar deneyin diyo 100 kere denedim ama bağlanmıyo nası düzeltebilirim bi bilgisi olan warmı :S
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...