SonyEricsson K750i Gmail ayarları

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
bassavci

bassavci

Üye
    Konu Sahibi
SonyEricsson K750i Gmail ayarları
Arkadaşlar k750i 'de gamail 'e baglanan varsa bana ayarlarını verebilir mi? :good:
 


bassavci

bassavci

Üye
    Konu Sahibi
bilgisi olan yok mu?
 
Exalans

Exalans

Üye
dostum hattın telsimse öncelikle söyleyim k750 de işe yaramaz açıkcası ben p900 için çok uğraştım olmadı fakat eğer sen gmail türkiyeye mail atıp bunu sorarsan belki bişeyelere ulaşabilirsin
 
bassavci

bassavci

Üye
    Konu Sahibi
k750i de gmaili kullanan hiç kimse yok mu?
 
vkfkbr

vkfkbr

Üye
 

clintist

Üye


Genel bi ayar anlatımı. w760 burdaki ayarları yaptım ama mail gönderemedim :):)
arkadaşın dediği gibi cepten girince program yükleme çıktı onu kurdum oldu şimdi uygulamalarda ;)

 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt