Kullanmadım ama sonuçta bir üst ürünü donanım olarak tabiki güzeldir.ama çıkan sorunları bilmiyorumKardeşim telefon alıcak bataryası ve kamerası iyi olan bi şey arıyordu 1700 lira parası var bende z1 önerdim ama aklı z2 ile 3 z1 kullananlar memnunlarmı hatalı sürümleri varmı ?

Araştırma yapsanız bulursunuz. Ben yorumunuzdan sonra sadece 10 saniye baktım 1849 T.L var.Mesela nerde bide ben sonynin garanti sistemini rezalet buluyorum tatlı suya garanti veren firma tatlı su arızalarına kullanıcı hatası demekte diger telefonlara bakıyoruz ama şarz süresi çok önemli kararsız kaldık
Ne rublesi?Ruble?
O Ruble değil Purple yani telefonun rengi.Ruble?
