Zaman_yolcusU
Üye
-
Konu Sahibi
-
arkadaşlar sony kullanan arkadaslardan performansı hakkında bilgi istedim htc one önerisi gelmiş yine. peki o zaman neden htc one öneryorsunuz özellik olarak kıyasladıgımda xperia z nin pek farkı olmadıgını gördüm hatta sony biraz daha iyi geldi sonucta yılların markası.
Htc kucumsenecek bir marka değil androidde cok daha önde bana kalırsa
youtubede xperia z nin dayanıklık testini izlemiştim ekran çok çabuk çizilmişti
arkadaşlar sony kullanan arkadaslardan performansı hakkında bilgi istedim htc one önerisi gelmiş yine. peki o zaman neden htc one öneryorsunuz özellik olarak kıyasladıgımda xperia z nin pek farkı olmadıgını gördüm hatta sony biraz daha iyi geldi sonucta yılların markası.
peki samsung galaxy mega 6.3 için ne düşünyorsunuz biraz büyük ama medya açısından oldukca iyi olur gibi geliyor bu
bütçe sorunum yok çünkü vodafone nun kampanyasıyla faturama ek olarak olarak alıcam htc veya xperia z arasında kaldım donanım olarak surdan kıyasladımLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızxperia daha iyi gibi geldi bu sitede hatamı var acaba yada ben anlamıyor olabilirim pek sonucta android pek bildigim bi sistem değil linüx ü sevdigim icin android istiyorum open source iyidir.
gerçekten çok teşekkür ederim yeterince detaylı bir açıklama olmuş sanırım htc one alıcam 2014 ün ilk çeyreğinde çıkacağını söledikleri ubuntu phone var bide android telefon almayı istememin bi nedenide o eğer imkan olursa ona geçmek isterim herhangi bir sorun cıkarırmı acaba bu konuda bir bilgin varmı.
tşkler yardımın için.
Yahu kardeşim z nin ram 2 gb one nin 1 gb neyi ovuyorsunuz. 1 gb ram a anca elli yüz megabaytlık oyunları donmadan oynarsın. Yogun grafik ve hız olan bir bucuk iki gblik oyunları oynayamassın. Madem o kadar para veriyorsun. 2 gb ram lı bi telefon al. Tamam z de one dört cekirdek ama ram bir gb olduktan sonra dort cekirdegin bi anlamı yok. Soyle bir örnek vereyim. Mesela senin iki kuyun var. İkisinin pompa motoruda aynı gücte. Ama birinin tahliye borusu dar birisi geniş. e sonuc? Sonuc şu. Tabiki motorlar aynı olsada tahliye borusu geniş olan kovaları daha cabuk doldurur. Oyun olayıda aynı. Sen simdi 1 gb ramlı bi telefon kullansan zaten yediyuz sekizyuz mb sistem ve kullanıcı programları harcıyor. oynadıgın ıyun saniyede dortyuz besyuz mb alan istiyor. Yoksa ne olur. Tabiki telefon donar oyun kapa nır.
- - - Eklendi - - -
Bu arada kıyasla.com a gir cihazları karsılastır
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?