kamera ikisininde 12 mp ama xperia 1080p video çekimi yapıyo işlemci hızıda 1.5 ghz 1gb ram 4.3 inç ekran 32 gb hafıza, kısaca güzel telefon n8 e göre çok hızlı telefon. sen en fazla 500 e satarsın n8 i, xperia s 1500 civarı bişey, bence ıphone al oa 1500 civarı ama şimdi değil ıphone 5 çıkınca 4s ler ucuzlar o zaman al bende onu bekliyorum. yinede karar senin dostum