Sony Xperia S Ekran Görüntüsü Alma

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Arai

Arai

Üye
    Konu Sahibi
Sony Xperia S Ekran Görüntüsü Alma
Arkadaşlar daha önce üstteki açma kapama tuşuna basınca orda ekran görüntüsü al seçeneği geliyordu sony xperia s de. 4.0 a güncelleyince o gitti ve bitürlü nası alındığını bulamıyorum. bilen var mı?
 


king999

king999

Üye
Arkadaşım eski sürüme geçersen düzelir. Yeni sürüm telefonu hem yavaşlatıyor hemde içeriğini zorlaştırıyor. Bendede aynı sorun oldu ben 2.3.4 sürüme geçtim şu an problem yok.
 
hunter41

hunter41

Üye
Alakası yok ben neo v de android 4 kullanıyorum gayet hızlı te stabilite
 
alien97

alien97

Üye
Neo V de güç ve ses kısma tuşuna aynı anda basınca ekran görüntüsü alınıyor büyük ihtimal xperia s de aynı şekildedir.
 

cukuleaks

Üye

alican_3

Üye
Güç tuşu ve ses kısma düğmesine basınca alıyor
 

acarolcayto

Üye
arkadaşlar benm başka br sorunum var güç düğmesinin işlevlerini ayarlayamıyorm konuşma esnasında basınca aramayı bitiriyor oysaki ben ekranı görmek istiyorum telefonum Xperia S
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt