Sony Windows Phone 8'li Telefon Çıkarabilir

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Navy Blue

Navy Blue

Üye
    Konu Sahibi
Sony Windows Phone 8'li Telefon Çıkarabilir
Sony'nin beklenmedik bir şekilde Windows Phone'a ilgi duymaya başladığı ortaya çıktı. Eğer iddialar doğruysa bu sene Windows Phone 8 kullanan Sony telefonları görebiliriz.


Ericsson ismini çıkarıp sadece Sony olarak yola devam eden firma, akıllı telefon ailesini genişletmek istiyor. Şu ana kadar sadece Android işletim sistemi kullanan Sony'nin planlarında Windows Phone 8 kullanmak olduğu ortaya çıktı. Bu senenin sonuna doğru Apollo kod adıyla piyasaya çıkacak olan Windows Phone 8, Microsoft tarafından titizlikle hazırlanıyor




Bildiğiniz gibi Microsoft ve Sony özellikle oyun alanında kıya sıya bir rekabete sahip. Xbox ve PlayStation markalarını yarıştıran iki firmanın böylesine akıllı telefon ortaklığına gidecek olması ilk aşamada garip geliyor. Çünkü Windows Phone işletim sistemi tamamiyle Xbox ile bütünleşik bir işletim sistemi. Sony'nin de PlayStation sertifikalı telefonlar üretme çabasında olduğunu düşünürsek Xbox ile bütünleşik bir telefonu piyasaya sürmesi oldukça ilginç gözükecektir.

Tabii Microsoft ile Sony'nin, notebook yani Windwos konusunda anlaşması olduğunu da belirtelim. Satılan Sony Vaio modelleri Windows 7 ile birlikte satılıyor. Bu şekilde bakıldığında da Windows Phone'lu telefon satması normal duruyor.
 


tempestshine

tempestshine

Üye
Nokia'dan özenmişler :d:
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
sony böyle birsey yapmakla gayet dogru bir hamle yapmış olur çünkü wp her gecen gün gelişen ve önü acık bir sistem nokia dan başka ileriyi görebilen firmalar var demekki
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt