SONY VAIO i5 TEMIZ Pazarlık Vardır.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

CenkDulger

Üye
    Konu Sahibi
SONY VAIO i5 TEMIZ Pazarlık Vardır.
4 GB RAM
2 GB Ekran Kartı
KAPASİTE 500 GB HDD
EKRAN BOYUTU 15.4 inç
Ağırlık 2,5 - 2,9
İşlemci Core i5
Windows 7 Professional 64-Bit
Daha fazla bilgi için model nosu ile araştırabilirsiniz: SONY VAIO VPCEB36GM
Diğer detaylar ilanda yazıyor..
MACBOOK alıcağım için satıyorum.
Garantisi yoktur. İstanbul içi elden teslim olacaktır..



Fiyat 950 TL'dir..Bütün özellikleri üstteki linkte yazıyor.

0532 336 4047 <-------İletişim için.
 


CenkDulger

Üye
    Konu Sahibi
ACILEN SATILIKTIR.Fiyatı 1.050TL den 950 TL ye düşmüştür.Rica ediyorum takas önermeyiniz.MACBOOK alıcağım için satıyorum.

ILETIŞIM:
0532 336 4047
 
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
Aynı formatta ilan olduğu için diğer ilanınızdaki yorumumu tekrarlayacağım:

Ürününüzün görsellerini, teslimat ve ödeme şekli formatını ya da tüm bunlar mevcut ise Sahibinden linkini buraya paylaşınız:ünlem:

- - - Eklendi - - -

Ayrıca linki buraya paylaşmakta ne gibi bir sakınca görüyorsunuz da özelden atma ihtiyacı duyuyorsunuz öğrenebilirmiyim?


- - - Eklendi - - -

Emin olun telefon satışınız gerekli tüm techizatla MaxiCep'ten çok daha hızlı gerçekleşecektir.. Türkiye'deki cep telefonu kullanıcılarının Sahibinden ve diğer alışveriş sitelerinden farksız olarak en uğrak yerlerinden birinde ilan veriyorsunuz.. Ama bu tarz ilanlarla kendi satışlarınızı yavaşlatıyorsunuz..

Benim bir kaç ürünümü GittiGidiyor aracılığı ile MaxiCep üzerinden satmışlığım vardır..
Yani buradaki ilanlarınızda çekingen davranmanızı gerektirecek hiçbir sebep yoktur. Seviyesi genel ortalamanın üzerinde bir portal burası.. Şunu asla unutmayın: Müşterilerinizin kalitesini siz belirliyorsunuz!...
 

CenkDulger

Üye
    Konu Sahibi
Aynı formatta ilan olduğu için diğer ilanınızdaki yorumumu tekrarlayacağım:

Ürününüzün görsellerini, teslimat ve ödeme şekli formatını ya da tüm bunlar mevcut ise Sahibinden linkini buraya paylaşınız:ünlem:

- - - Eklendi - - -

Ayrıca linki buraya paylaşmakta ne gibi bir sakınca görüyorsunuz da özelden atma ihtiyacı duyuyorsunuz öğrenebilirmiyim?


- - - Eklendi - - -

Emin olun telefon satışınız gerekli tüm techizatla MaxiCep'ten çok daha hızlı gerçekleşecektir.. Türkiye'deki cep telefonu kullanıcılarının Sahibinden ve diğer alışveriş sitelerinden farksız olarak en uğrak yerlerinden birinde ilan veriyorsunuz.. Ama bu tarz ilanlarla kendi satışlarınızı yavaşlatıyorsunuz..

Benim bir kaç ürünümü GittiGidiyor aracılığı ile MaxiCep üzerinden satmışlığım vardır..
Yani buradaki ilanlarınızda çekingen davranmanızı gerektirecek hiçbir sebep yoktur. Seviyesi genel ortalamanın üzerinde bir portal burası.. Şunu asla unutmayın: Müşterilerinizin kalitesini siz belirliyorsunuz!...

Forum Link Koymamı engelliyor bir sakınca bulmuyorum koymakta yoksa.Şimdi koymayı denedim oldu ama geçen gün koymaya çalıştığımda Daha yeni üye olduğunuz için reklamı engellemek için link koyamassınız gibi yazılar yazıyordu.
 
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
Hmm anladım.. Eğer başka zaman bir sorunla karşılaşırsanız benimle iletişime geçersiniz yardımcı olıurum :)
 
Pckopat*

Pckopat*

Üye
hocam 750 olursa alabilirim..pm atabilirsiniz
 
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
Ürün satışı gerçekleşmedi. İlan süresi dolmuştur :locked:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
0
Görüntüleme
750
Cevap
5
Görüntüleme
829
Murat Alper
Cevap
0
Görüntüleme
521


Üst Alt