Sony experia sola sim kart sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

BARBAR23

Üye
    Konu Sahibi
Sony experia sola sim kart sorunu
Arkadaslar slm. Yakla;ik bir hafta once sola aldim ama ne yazik aldigim anda yanimda sim olmayisi cep orda denemedim eve geldigimde sim takdim ama sim kart hic okumadi. Biraz arastirdim bu tip sorunlar sony ceplerde goruluyor sanirim. Suan degisim talebimin onaylanmasini bekliyorum dusunun yepyeni cihaz almissiniz hayallerini kurdugunuz cihaz bir bakmissiniz elinizde bide bakmissiniz yok ;( sanirim acimi anliyorsuzdur paylasmak istedim. Surec yavas isliyor en cok canimi sikanda bu hic kullanilmayan cihaz icin rapor cikacamisda ondan sonra degisim olcakmisda eee ben hala bekliyorum o ne olacak /? Umarim yasal surec e gerek kalmaz buda bana deneyim oldu.
 


Xelord

Xelord

Üye
Geçmiş olsun. İnşallah hallolur sorunun.
 

BARBAR23

Üye
    Konu Sahibi
cok sagol allah kimsenin basina vermesin
 
__xXx__

__xXx__

Üye
kardeşim sen cihazı alıp üç gün içinde aldığın yere gittin mi ? çünkü aldığın cihaz kusurlu ise aldığın yer cihazı üç gün içinde götürmussen sana yeni cihaz vermek zorunda
 

BARBAR23

Üye
    Konu Sahibi
kardeşim sen cihazı alıp üç gün içinde aldığın yere gittin mi ? çünkü aldığın cihaz kusurlu ise aldığın yer cihazı üç gün içinde götürmussen sana yeni cihaz vermek zorunda[/QUOTE

Gitmez olurmuyum hemen sabahina goturdum ama adamlar hayir biz teknik servis gormeden asla degisim yapamayiz diye tutdurdular neymis rapor duzenlenecek ondan sonra degisim talebinde bulunup o sekilde degisim olcakmis sistem boyle islermis...
 
__xXx__

__xXx__

Üye
kardeşim sen cihazı alıp üç gün içinde aldığın yere gittin mi ? çünkü aldığın cihaz kusurlu ise aldığın yer cihazı üç gün içinde götürmussen sana yeni cihaz vermek zorunda[/QUOTE

Gitmez olurmuyum hemen sabahina goturdum ama adamlar hayir biz teknik servis gormeden asla degisim yapamayiz diye tutdurdular neymis rapor duzenlenecek ondan sonra degisim talebinde bulunup o sekilde degisim olcakmis sistem boyle islermis...

senin şu anda cihazı aldığın yeri tüketici haklarına şikayet etmen lazım
 

BARBAR23

Üye
    Konu Sahibi
Selam arkada;lar cihazla ilgili son durum. degisim onaylandi ver gerceklesti cihaz hala ankarada bana ula;madi teknik servis degisim yapilan cihaz in son testlerinin yapildigini ve bi kac gune kargoya verilcegini soyluyor. SONY musteri hizmetlerini arayip degi;im yapilan cihazin neden test edildigini sordum bana verilcek cihaz kapali kutuda degil tek cihaz olarak verilcekmis yani sony piyasaya surdugu cihazlardan degisim yapmayip bu gibi durumlar icin elinde bekletdigi cihazlardan degisim yapiyormus. yetkiliye soruyorum nasil bana verilen cihazin sifir oldugunu anliyacagim o halde diye pek ikna edici cevap veremiyor efendim iste zaten sifir urun diyor o kadar tamam da ben kuskuluyum nasil eminolacagim diyorum bu isler boyle demeye getiryor. simdi para iadesi talabindede bulunamazmisim cunku degisim olmus. sizce mahkemeteye gitmelimiyim hic kullanmadigim cihaz degisim oluyor ama bana verilcek cihazin hic kullanilmadigini firma bana ikna edici bi sekilde anlatamiyor. bu arada siz siz olun nerden alirsaniz alin cihazi odeme yapmadan denemeyi isteyin/
 

taylan08

Üye
bende xperia sola aldım yakşlasık 3 hafta oldu hepsiburada dan aldım telefon geldi taktim sim karti okumadi biraz ugrastım falan hafif ıslak bezle simkartın arkasındakı sarı yeri sildim ve sim kartı takarken bastırarak taktım ve anında gordu ogun bugundur sıkıntı cekmıyor ve 5-6 kere sim i cıkarttım zorlamadan soktum yerıne sıkıntı yasamadım
(bu arada sen root falan işleri ile ugrasıyorsan bana yardımcı olabilirmisin bi türlü xperia sola yi root edemedim)
 
Xelord

Xelord

Üye
Selam arkada;lar cihazla ilgili son durum. degisim onaylandi ver gerceklesti cihaz hala ankarada bana ula;madi teknik servis degisim yapilan cihaz in son testlerinin yapildigini ve bi kac gune kargoya verilcegini soyluyor. SONY musteri hizmetlerini arayip degi;im yapilan cihazin neden test edildigini sordum bana verilcek cihaz kapali kutuda degil tek cihaz olarak verilcekmis yani sony piyasaya surdugu cihazlardan degisim yapmayip bu gibi durumlar icin elinde bekletdigi cihazlardan degisim yapiyormus. yetkiliye soruyorum nasil bana verilen cihazin sifir oldugunu anliyacagim o halde diye pek ikna edici cevap veremiyor efendim iste zaten sifir urun diyor o kadar tamam da ben kuskuluyum nasil eminolacagim diyorum bu isler boyle demeye getiryor. simdi para iadesi talabindede bulunamazmisim cunku degisim olmus. sizce mahkemeteye gitmelimiyim hic kullanmadigim cihaz degisim oluyor ama bana verilcek cihazin hic kullanilmadigini firma bana ikna edici bi sekilde anlatamiyor. bu arada siz siz olun nerden alirsaniz alin cihazi odeme yapmadan denemeyi isteyin/

Sanırım herkeste öyle yeni kutu içinde gelmiyor cihaz. Kardeşimin telefonu bozulmuştu (Nokia 5800) , servise verdik. Yeni tel verecez dediler. Yeni tel. gönderdiler ana fabrikadan. Kutusuz falandı yani ama sıfırmış. Biz öyle sıfır olduğunu isplatla dememiştik. Sanırım adamların kuralı böyle. Eğer tüm ürünler sorunlu olsaydı yani kulaklık şarj aleti vs. onlar da değişseydi kutuyla verirlerdi.
Sen al telefonu da eline güzelce çalışır diye düşünüyorum.
 


Üst Alt