Lacoste
Üye
Sony Erricson G705 Almayı Düşünüyorum Ama?
Arkadaşlar babama telefon alıcaz babam küçük boyutlu bişi almak istio ama 3g, gps, wifi, falan hepsii olacak.Bu özelliklerde "Sony Erricson G705" bulduk, baktık, inceledik, çok güzel gözüküo gerçekten n79 ve n82 için kaba dedi beğenmedi babam bu SE G705 te gps, wifi, 3g var kamerası 3.2 mp ve fiyatı vatan bilgisayarda kdv 543tl ye 5 taksit yapıolar alıcaz ama kamerasından falan şüpem var yorum yaparmısınız telefon iyimidir niye böle ucuz sorunu varmı...?
galiba kamerasında auto focus yok ama bilmiyorum..
yardımcı olursanız teşekkür ederim
galiba kamerasında auto focus yok ama bilmiyorum..
yardımcı olursanız teşekkür ederim

