Sony Ericsson x8 imei değiştirme ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

orhan355

Üye
    Konu Sahibi
Sony Ericsson x8 imei değiştirme ?
Merhaba arkadaslar elimde yurtdısından gelen Sony Ericsson x8 cep telefonu var yurdısından geldigi icin türkiyede simkartı takınca malesef şebekeye baglanmıyor.ben bu cihaza imei atıcam bunu nasıl yapabilrim acil yardım ederseniz sevinirim. :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt