Sony Ericsson W800i

Gokhan43

Üye
<div class='quotetop'>(van_hoijdonk &#064; Dec 22 2005, 10&#58;55 PM) [post=234234]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Cepix senin telin fiyatı 750&#39;ye düştü..
[/b][/quote]

İyiki almamışım
 

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Bende öyle yaptım..
Er yada geç her teknolojik alet gün geçtikçe ucuzluyor...
 

cllgr

Üye
dahada düşermi acaba bekliyelimmiki...
 
Herkes bekliyo W900 çıkınca 700 ü görür w800
 
kesın gozuyle bakıyorum subatta w800 700 e duser&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;
 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Yakın zamanda düşmez..&#33;
 
subatta duser&#33;&#33;&#33;&#33;700 olmasa bıle 750 kesın1&#33;&#33;
 

aTTra

Üye
<div class='quotetop'>(RockFord Fosgate &#064; Dec 25 2005, 12&#58;15 AM) [post=236379]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
subatta duser&#33;&#33;&#33;&#33;700 olmasa bıle 750 kesın1&#33;&#33;
[/b][/quote]

E zaten şu anda 750 YTL.
 
ya beyler yamlıs yazmısım pardon600-650 yazacaktım parrdonn
 

stormelf

Üye
600 e o tlfunu almayanı doverler bence
o kadar dusse direk alınır
su ara 750
ama 700 e alınır bence yakında
600 e de yaza kadar dusmez bence
 

wolfram

Üye
bence d600 e göre burun farkıyla daha ii w800i. adamlar herşeyi koymuşlar telefona. kamerası zaten harika tavsiye ederim