Sony Ericsson W800i

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Hayır değil..


Yurda genpa vb firmalar gibi sokulan ithal edilen fakat garnatisi ...cel vs olan kvk-genpa olmayan garantili telefonlar...


Bunların türkiyede 1-2 servisleri var ve fiyatları her telde neredeyse 70-80 ytl daha ucuz genpaya göre..
 

Gokhan43

Üye
<div class='quotetop'>(van_hoijdonk &#064; Dec 2 2005, 05&#58;59 PM) [post=219995]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Hayır değil..


Yurda genpa vb firmalar gibi sokulan ithal edilen fakat garnatisi ...cel vs olan kvk-genpa olmayan garantili telefonlar...


Bunların türkiyede 1-2 servisleri var ve fiyatları her telde neredeyse 70-80 ytl daha ucuz genpaya göre..
[/b][/quote]
Sağol , ben de anladım.
 

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
w800i aldım bugun gercekten de mükemmel ya
 
<div class='quotetop'>(cepix &#064; Dec 3 2005, 02&#58;43 PM) [post=220848]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
w800i aldım bugun gercekten de mükemmel ya
[/b][/quote]


hayırlı olsun kankama ALLAH analı babalı büyütsün kulağında paralansın
 

katibim

Üye
hayırlı olsun sercan(cepix)kardeş,kaliteli bir seçim yapmışsın tebrikler
 
Hayırlı olsun CePiX___ Kaça Aldın?
 
820 ytl ye internette satılıyodu.
 

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
NeedLeFLuff herkezin zevki farklıdır ben n70&#39;de kullandım.Begenmedim yani ben almam o teli metintekin netten alısveris yapmam asla 5 fazla olsun temiz olsun
 

zoom

Üye
<div class='quotetop'>(Gokhan43 &#064; Nov 22 2005, 04&#58;29 PM) [post=212896]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Valla dün rüyamda W800 aldım ve kasası siyahtı , dehşet bir görünüme sahipti , ama uyandığımda
[/b][/quote]

bende psp ile 6680 görmüştüm rüyamda bir arada süperdi evde 6680 buluyodum ama tabi uyanınca puff hepsi gitti bari 6680 kalsaydı
 
bende ruyamda manyak bı tel gordum 7 mp fılan nokia dı hem baya bı sevmıstım sonra uyandım)))
 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Cepix senin telin fiyatı 750&#39;ye düştü..
 
ewet alanlara yzık oldu 870lerden bırazdaha bekleseler 100mılyon ucuza alacaklardı ama oluyo ıste(
 

fb_olgac

Üye
Ben bu tele para wermem ne olursa olsun çünkü JAVA