Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Sony Ericsson Neo V mi HTC Wildfire S mi ?
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
CasuS_87
Üye
Konu Sahibi
Sony Ericsson Neo V mi HTC Wildfire S mi ?
Arkadaşlar ben wildfire s almaya karar vermiştim. Ama neo v yi görünce duraksadım biraz Sizce hangisini almalıyım .. ?
sizce hangisi daha iyi ?
Üstün olan özellikleri hangileri ?
aşağıdaki verdiğim link kıyaslama sitesidir.neo v seçmek için haklı nedenleriniz işte htc seçmek için nedenleriniz die gösteriyo sonucta neo v daha ii çıkıyo iyi bak incele
bu arada ben yeni üye olduğum için link veremiyorum googleye kıyasla yaz ve en üstteki siteye gir telefon modellerini yaz karşılaştır
MrCommanDTr
Emekli Yönetici
neo v al
CasuS_87
Üye
Konu Sahibi
Başka görüşü olan ?
klongs
Üye
neo v
TeAmo42
Üye
saçma bir karşılaştırma bence neo v kat kat üstün bir cihaz
Arkadaşım birde xperia ray var birde ona bak görünüş olarak harika bnde telefon alırken ray ile neo arasında kaldım neo almaya karar verdim hem ekranı büyük hemde hdmı çıkışı var die ama bana sorarsan ray tasarımı muhtesem eğer ekran büyüklüğü ve hdmı çıkısı çokda önemli değil dersen ray al derim bu arada çokda fazla ekran büyüklüğü farkı yok sana dediğim siteden kıyasla bi istersen
cem_yurukcu
Üye
tabiki tartışmasız sonyy
CasuS_87
Üye
Konu Sahibi
Görüşleriniz İçin teşekkür ederimm ..
__xXx__
Üye
sitede son zamanlarda yapılan karşılaştırmalar biraz saçma oluyor desire s mi gio mu neo v mi wildfire s mi bu ne ya biraz araştırma yapın sonra birbirine yakın olan iki cihaz için karşılaştirma yaptırın arkadaş
cevabım neo v
CasuS_87
Üye
Konu Sahibi
MoonLife01
Üye
neo v
CasuS_87
Üye
Konu Sahibi
Başka ?
Arkadaşlar bide teknik servis sorunu felan var diyoılar sony ericsson için ..
Doğrumu ? :/