Sony ericsson neo v desem

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Sony ericsson neo v desem
Bu telefon hakkındaki görüşlerinizi almak istiyorum
 

bthngngr

Üye
kardeşim xperia ray veya arc s almanı tavsiye ederim bu adresten karşılaştırma yapabilirsin


 

talha00

Üye
Ben Kullanıcısıyım ama Tabikide Xperia Arc S Almanı Tavsiye Ederim. ama Bu Telefondan Güzel Beni Yarı Yolda Bırakmadı LiveDock ve LiveSound Aldın mı? Tamamdır.
 
    Konu Sahibi
kamera nasıl sırf kamera için neo almaya gerek varmı
 

talha00

Üye
Neo ile Neo V Arasındaki Fark -- Neo Gece Çekimi Güzel Yapıyor Gündüz Zaten Neo V ile aynı. Gece Çekim Yapacaksan Neo Al...
 
Farklara göz atalım

Neo V:LED aydınlatmalı TFT ekran.
Neo:LCD aydınlatmalı TFT ekran.

Neo V:5 MP kamera
Neo:8 MP kamera

Diğer tüm özellikler aynı sürümü yazılımı vb.

Aradaki fiyat farkı:

Neo V:850 TL
Neo:999 TL
 

talha00

Üye
,,

Güzel Açıklama...
 
    Konu Sahibi
o kadar fiyat farkını vermeye gerek yok o zaman
 

ALpWaR24

Üye
led aydınlatma ile lcd aydınlatma arasındaki fark nedir hangisi iyi ? Ve ne yönden iyi parlaklık farkımı var ?

----------Eklendi @ 21:33:19 ---------- Yazıldı @ 21:07:24 ----------


ayrıca bu led lcd farkı nerede yazıyor baktıgım heryerde ikiside led aydınlatma yazmakta ?
[/COLOR]
 
neo da neo v de led aydınlatmalı lcd kullanır. neo v nin 3d ve video stab. gibi özellikleri ise yazılım güncellemesiyle tüm 2011 model xperialara ekleniyo ikisi arasındaki tek fark biri 5mpx diğeri 8mpx farkını sorarsan saat 16yı geçtikçe anlarsın tabi bide hd video çekiminde bariz kendini gösterecektir.

----------Eklendi @ 20:05:15 ---------- Yazıldı @ 19:54:15 ----------

arc s alacak kadar parayı gözden çıkardıysan xt928 uçuk geldiyse atrix 2ye bakabilirsin
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...