Sony Ericsson Media Studio v3.1

Sponsorlu Bağlantılar

heycell

Üye
ulan aktivasyon keyi yok nie dalga geçion yoksa key yok de

--------------- Ekleme ---------------

Sony Ericsson Media Studio v3.1 key bulan var mı?
 


vayvay21

vayvay21

Üye
emeğe saygıLar
 
AsD1992

AsD1992

Üye
Eyv. Dostum EmeğiNe SağLıK..
 

ozannnnnnnnnnn

Üye
emeğine sağlık
 
emrah baba

emrah baba

Üye
ya bişi soracagım knt falan gitmior dimi diziler falan izlerken bide ben dosyayı indirdim telefonuma attım ama açmıyor telefon j790i yardım edinnnn
 
infazcı-konan

infazcı-konan

Üye
arkadaş nasıl yapacağız konuyu anlatırmısın ?????
 
dj-61

dj-61

Üye
hanki akla hizmet pc programını telefona atıp calışdırmaya uğraşıyorsun ki... hem bu program ****** varmı bende var ****** hata veriyor calışdırabilen varsa programı seri no yu bizimle paylaşırmı yada ben nasıl bunu calışdıracam yardım ederseniz sevinirim..

--------------- Ekleme ---------------

la bir iş yapmış gibi birde kendinle övünüyor , bir halta yaramıyorki hani program şifresi o kadar kişi sormuş insan bir cevap verir bunlara.. senin yapacağın işinde ben daaaa.... yöneticiden konunun silinmesini rica ediyorum, boşuna girlilik yaratılmasın yeterince cöplük oluşdu zaten ve bir daha konu hakkında fikri olmayan kişiler konu acmasın insanların boşuna zamanını harcamasın.
 


Üst Alt