TRANSGRESSOR
Üye
Sony Ericsson Garanti hakkında acil yardım lütFen..
xperia neo v almayı düşünüyorum ama bi telefoncu sony i öyle yerden yere vurdu ki garanti konusunda yani tırstım biraz. giden alet geri gelmiyor gelse bile aynı sorun devam ediyor vs. telefonu vatanda almayı düşünüyorum bu arada. teşekkürler şimdiden

ve o paraylada neo V aldım.Yani 2 sene bedavadan n79 kullanmış oldum.Garanti konusunda o yüzden kafan karışmasın.Sadece sony değil hangi marka olursa olsun garantye giden tel bi daha iflah olmuyor.Sen bence hiç düşünmeden al neo V.Şimdiden hayırlı olsun
