Sony Ericson Xperia Play'mı ? Yoksa Başka Mı ??

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
UbsTF

UbsTF

Üye
    Konu Sahibi
Sony Ericson Xperia Play'mı ? Yoksa Başka Mı ??
Merhaba Arkadaşlar Ben Telefonumu Değiştirmek İsitiyorum Ve Benim Telfonumda Aradığım Tek Özellik OYUNLARI yüksek performansta açması ve oynanışı düzgün olmalı...

Şu Anda Akılmda Xperia Play Var Buyrun Buda Resimi



Özeliklerini Gelirsek Basitçe 512 MB Ram Ve Andorid Var Ekranı Büyük Güzel
ama İnternete Xperia Palyın Çok Satılmadığını Gördüm Bunun Nedeni Ne Acaba Ve Önerdiğiniz Başka Telefon Varmı ??? Şimdiden Teşkürler
 


fnldstntn

Üye
Xperia arc veya arc s olabilir veya samsung galaxy s 2 iphone 4s olabilir xperia neo olabilir bunlar playa göre daha performanslı
 
y n s c n

y n s c n

Üye
Bu cihaz türkiyede satışa sunuldumu ?
 
UbsTF

UbsTF

Üye
    Konu Sahibi
Bu cihaz türkiyede satışa sunuldumu ?
Ardaşım Sen Uyyonmu :) :)

----------Eklendi @ 17:00:54 ---------- Yazıldı @ 16:59:51 ----------

Xperia arc veya arc s olabilir veya samsung galaxy s 2 iphone 4s olabilir xperia neo olabilir bunlar playa göre daha performanslı
Önerin İçin Teşekürler Ama Sensörle Oynamsı Biraz Zor oluyor Oynanış Kötü Onlarda :)

----------Eklendi @ 17:04:52 ---------- Yazıldı @ 17:00:54 ----------

Bu Arada Başka Bir Soru Önerdiğiniz Bir Tablet Pc Varmı Fiyat Sınırı 600 TL ???
 

talat5361

Üye
sen ne aradığını bilmiyon cep mi tabletmi

----------Eklendi @ 00:26:46 ---------- Yazıldı @ 00:25:45 ----------

neo dan başkası yalan
 
UbsTF

UbsTF

Üye
    Konu Sahibi
traffics

traffics

Üye
ben xperia play i dün aldım aldığım an 2 oyun yükledim. Tom Clancy's Splinter Cell Conviction ve Battlefield Bad Company 2 süper performansı var. Bir tek yavaşlama takılma yok. Trigger tuşşları da var arkasında. Yani PS gibi R and L var. süper yani tavsiyee++++ ediyorum :D
 
kpln04

kpln04

Üye
ben xperia play i dün aldım aldığım an 2 oyun yükledim. Tom Clancy's Splinter Cell Conviction ve Battlefield Bad Company 2 süper performansı var. Bir tek yavaşlama takılma yok. Trigger tuşşları da var arkasında. Yani PS gibi R and L var. süper yani tavsiyee++++ ediyorum :D
kaça aldın
 
UbsTF

UbsTF

Üye
    Konu Sahibi
evet kaça aldın ???
 
Bogard

Bogard

Üye
ben bir hafta önce aldım cihazı internetten sipariş verdim normalde TR satışı yok cihazın hariçten getiren firmalar sayesinde temin edebiliyorsunuz. ben 923 TL peşin fiyata 6 taksit aldım. tavsiye derim çok şık ve kullanışlı bi cihaz. birde PSX emu kuruyorsunuz nostalji yapılıyor WE2009 ile =)
 

hayalet_53_tr

Üye
flash player ı warmı yada anroid market ten indire biliyor musun?
 

personal_jesus

Üye
oyun oynuyacaklar bu tlfna yönelmeli bence arc galaksy falan diger dokunmatiklerde oyunun tadi çıkmiyor tabi ben kendi adima konuşuyorum
 

ragdesign

Üye
Ben aylardır Play kullanıyorum oyunlardan gayet memnunu..Zaten kendisiyle beraber 5 tane oyun geliyoo..Makina türkiyede satışı yok..Yurt dışından getirtdim bende..Tanıdıklar vardıı..İphone alırsan simfree makına bulmaya calış ama gene konsol olarak oynayamassin.İnan ama iphonede oynadıgın her oyunuda s.e.e playda daha zevkli bir halde oynarsın...İphone 4 de kullandım..S.E.E.Play ekranı daha büyük..hemde değiştirilebilir hafiza kartı ile daha cazip geliyo bana...Dokunmadik ekranların kacında futbol oynarken adamlar rahat bir şekilde koşuyoo...Psp emülator deniycem bugunde bakalım ne olcak...Sağlam oyuncuyumdur..Zaten bu yüzden getirtdim makınayıı

----------Eklendi @ 22:06:20 ---------- Yazıldı @ 21:53:17 ----------

flash player ı warmı yada anroid market ten indire biliyor musun?
evet var free indirebililrsin
 

personal_jesus

Üye
@ragdesign kardeş denedin mi psp emülatörü çok merak ettim denediysen sonucu yazarmısın? Psp oyunlarını açarsa eger çok şahane olur
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt