UbsTF
Üye
Sony Ericson Xperia Play'mı ? Yoksa Başka Mı ??
Merhaba Arkadaşlar Ben Telefonumu Değiştirmek İsitiyorum Ve Benim Telfonumda Aradığım Tek Özellik OYUNLARI yüksek performansta açması ve oynanışı düzgün olmalı...
Şu Anda Akılmda Xperia Play Var Buyrun Buda Resimi
Özeliklerini Gelirsek Basitçe 512 MB Ram Ve Andorid Var Ekranı Büyük Güzel
ama İnternete Xperia Palyın Çok Satılmadığını Gördüm Bunun Nedeni Ne Acaba Ve Önerdiğiniz Başka Telefon Varmı ??? Şimdiden Teşkürler
Şu Anda Akılmda Xperia Play Var Buyrun Buda Resimi
Özeliklerini Gelirsek Basitçe 512 MB Ram Ve Andorid Var Ekranı Büyük Güzel
ama İnternete Xperia Palyın Çok Satılmadığını Gördüm Bunun Nedeni Ne Acaba Ve Önerdiğiniz Başka Telefon Varmı ??? Şimdiden Teşkürler

