Sony Ericson W810

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Sony Ericson W810
selam arkadaslar. Benim sony ericson w810 telefonuma flas tema yaqmak için setool2lt qrogramı kullanarak bişeyler yaqmaya calıstım. Daha sonra telefonu açmaya calıstım fakat telefonda hicbir teqki yok AÇILMIYOR ne yaqmamı önerirsiniz???
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...