sony ericcson k300ii

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
sony ericcson k300ii
Arkadaşlar k300imi acilen satmak istiyorum bana hemen isteyenler mail atarsa sevinirim

ankara içi satış yapılcaktır .

35 ytlye bırakırım

mailim: Piratesofdarkozan@hotmail.com
 

muscler

Üye
bence o telefon hurda bişe yoksa 100 e falan satılır
 
daha geçen 10 a kapaak 5 ytlyede hoparlör aldırttım cillop gibi oldu ehueuheu
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...