sonunda telefonu aldım :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
sonunda telefonu aldım :)
1 2 3 4 aydır bekliyordum sonunda 701 i aldım
 

15097

Üye
hayırlı olsun
 
Hayirli olsun memnunmusun bari
 
hayırlı olsun symbian ailesine Hoşgeldin
 

Haydar

Emekli Yönetici
Hayırlı olsun
 

Oğuzhan

Üye
hayırlı olsun

- - - Eklendi - - -

hayırlı olsun
 
    Konu Sahibi
hepinize teşekkür ederim yalnız hackli olmasına rağmen sertifika hatası veriyor
 

__xXx__

Üye
hayırlı olsun ömerim güle güle kullan hep hayırlı haberler alırsın inşallah
 
Hayırlı olsun kardeşim

Dipnot:Ben adaşın..Anlarsın ya
 

Emrgncy

Üye
Hayırlı Olsun Ömer...

sertifika hatası veriyorsa eksik yaptığın bir şey vardır.

C/sys/ bin klasörüne uygun installserver attın mı?
 

clawiss

Üye
hayırlı uğurlu olsun
 
Hayırlı olsun Ömer, güle güle kullan inşallah.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...