Sonunda Sonunda Sonunda !!!!! Binbaşı Oldum :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Captain

Üye
    Konu Sahibi
Sonunda Sonunda Sonunda !!!!! Binbaşı Oldum :)
Evet arkadaşlar sonunda ( uzun uğraşlar sonucunda :P ) binbaşı oldum inş yeni ve daha yüksek rütbelere
 
Tepkiler: Trackmania

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Tebrikler tebrikler tebrikler,sonunda oldun
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Tebrikler. Ne ara oldun ya hiç farketmedim.
Nice rutbelere
 
Tebrikler kardeşim nice rütbelere..
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Başlık bu kadar uzun olunca ben de bir şey oldun sandım

Tebrikler
 

Mert

Üye
Tebrikler nice rütbelere
 

Captain

Üye
    Konu Sahibi
Tebrikler kardeşim nice rütbelere..
sağolasın nokiacı kardeşim hep beraber inş
sağol physco kardeş
Hadi hayırlısı tebrikler
sağolasın alperen teşekkür ederim
Başlık bu kadar uzun olunca ben de bir şey oldun sandım

Tebrikler
sağolasın Turkish
yok ya kutlama yapıyorum bir şey yok

Tebrikler nice rütbelere
sağolasın mert inş hep beraber yeni rütbeler alırız
 

tragedie

Emekli Yönetici
Tebrik ederim Kardeşim Nice rütbelere inş
 

Dafny

Üye
olduğuna emin misin şuan 990 da
 

Reşwan

Emekli Yönetici
hadi bakalım hayırlı olsun tebrikler..
 

Captain

Üye
    Konu Sahibi
sağol
olduğuna emin misin şuan 990 da
ah hayır olamaz mesajlarımı silmişler tekrar yüz başıyım

hadi bakalım hayırlı olsun tebrikler..
sağol kardeş de mesajlarımı silmişler tekrar yüzbaşıyım
vay arkadaş yav gitmiş mesajlarım tekrar yüzbaşıyım
 

Dafny

Üye
çok sevinmiştin yazık
 

Reşwan

Emekli Yönetici
az kalmış az hadi biraz daha gayret
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...