Sonunda Jetta aldık

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Şu kmsi 50.000,fiyatı 30.000Tl olanı mı aldınız ?
 

Utku

Üye
    Konu Sahibi
utku yakın zamnda sende kaçırmaya başlarsın aracı artık mogaz reklamındaki gibi =]
Yok o kadar da değil
Bizde de var gerçekten güzel araba dün manisadan bursaya geldim onunla çok rahat
+1
jetta yeni kasa mı?
eski kasa(2006-2010 arası)
Şu kmsi 50.000,fiyatı 30.000Tl olanı mı aldınız ?
2008 modelini aldık o değil yani (km 30.300 hasarsız,çiziksiz)
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Allah hayırlı ugurlu etsin.kazasız-belasız kullanmanız dileği ile
 
Tepkiler: Utku
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...