Sonunda ben de sanırım galiba...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
haydaravısyon

haydaravısyon

Üye
    Konu Sahibi
Sonunda ben de sanırım galiba...
Halk eğitim kurslarından birine katıldım. aynı ortamda pek fazla hoşlanmadıgım bazen itici bile geldigini
söyliye bilecegim biri aramda istemeden de olsa bişeyler gelişmeye başladı durumdan benden
başka herkes farkına varmış fazla iyi niyetli oldugumdan böyle bişey olmaz olamaz derken sonunda
göz göze gelip muhatap olmamak için çaba gösterirken abartıp komik duruma düştüm
işin içinden çıkılmaz hale geldi onla yanı ortamda yanlız kalmaktan korkar oldum her an bana özel
bişey söyleye bilir sora bilir bir keresinde eve giderken yolumuz keşişmişti yolumu değiştirmek zorunda kaldım
bu konuyu açmamdan da anlaşılacagı gibi artık onu düşünmeye başladım. :agla2:
ben şimdi ne yapacam olaylar kendiliyinden gelişiyi verdi hayır demek gid gide daha zor olmaya başlıyor
 


Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
e ne güzel
 
Buraxlive

Buraxlive

Üye
Haydi hayırlı olsun :D Akışına bırak belki hayatına mutluluk getirir :)
 
Murat Alper

Murat Alper

Moderator
vallahi seninki birden gelişen amansız bi platoniğe dönüsmüs :D :D
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
Bi deneyin niye ön yargıyla bakıyorsun belki mutlu olursun dış görünüşe aldanma zorla da evlendiremezler en azından kız da boş hayallere düşüp uzun süre peşinden koşmaz

- - - Eklendi - - -

Herkese denk gelmez böyle şeyler kimi koşar koşar olmaz ama kısmet senin ayağına gelmiş:naughty:
 
x-scarface

x-scarface

Üye
Senin açından olmayacaksa deneme sonuçta kıza bir yerde ümit vermiş olursun ki yazık günah o da bir anakuzusu nihayetinde üzülür.
 
haydaravısyon

haydaravısyon

Üye
    Konu Sahibi
Bi deneyin niye ön yargıyla bakıyorsun belki mutlu olursun dış görünüşe aldanma zorla da evlendiremezler en azından kız da boş hayallere düşüp uzun süre peşinden koşmaz

- - - Eklendi - - -

Herkese denk gelmez böyle şeyler kimi koşar koşar olmaz ama kısmet senin ayağına gelmiş:naughty:

evet ön yargım var başka yerde başka şekilde belki olabilirdi. Okul dersane gibi ortamlarda
sıkıntıdan duvardaki lekeler bile bir süre sonra göze hoş görünmeye başlıyor. Evi teyzemgilin mahallesinini
hemen aşağısındaymış ama işte...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt