haydaravısyon
Üye
Sonunda ben de sanırım galiba...
Halk eğitim kurslarından birine katıldım. aynı ortamda pek fazla hoşlanmadıgım bazen itici bile geldigini
söyliye bilecegim biri aramda istemeden de olsa bişeyler gelişmeye başladı durumdan benden
başka herkes farkına varmış fazla iyi niyetli oldugumdan böyle bişey olmaz olamaz derken sonunda
göz göze gelip muhatap olmamak için çaba gösterirken abartıp komik duruma düştüm
işin içinden çıkılmaz hale geldi onla yanı ortamda yanlız kalmaktan korkar oldum her an bana özel
bişey söyleye bilir sora bilir bir keresinde eve giderken yolumuz keşişmişti yolumu değiştirmek zorunda kaldım
bu konuyu açmamdan da anlaşılacagı gibi artık onu düşünmeye başladım.
ben şimdi ne yapacam olaylar kendiliyinden gelişiyi verdi hayır demek gid gide daha zor olmaya başlıyor
söyliye bilecegim biri aramda istemeden de olsa bişeyler gelişmeye başladı durumdan benden
başka herkes farkına varmış fazla iyi niyetli oldugumdan böyle bişey olmaz olamaz derken sonunda
göz göze gelip muhatap olmamak için çaba gösterirken abartıp komik duruma düştüm
işin içinden çıkılmaz hale geldi onla yanı ortamda yanlız kalmaktan korkar oldum her an bana özel
bişey söyleye bilir sora bilir bir keresinde eve giderken yolumuz keşişmişti yolumu değiştirmek zorunda kaldım
bu konuyu açmamdan da anlaşılacagı gibi artık onu düşünmeye başladım.

ben şimdi ne yapacam olaylar kendiliyinden gelişiyi verdi hayır demek gid gide daha zor olmaya başlıyor
Akışına bırak belki hayatına mutluluk getirir 

