Son Tuğra V1.1 OFW Edition | 5800, C5-03, 5235 | Mükemmel HIZ + Stabillik | 25 Eylül 2012

anılbaran; ikonlarda bi sıkınti yok normalde. Takdir edersinki anna ikon daha hoş duruyo. O yüzden pitbull'un cfwye geçtim.

Pitbull16; keylock ve mem check programları bi şekilde hallolur. Çok önemli değil. Ama şu internet telefonu özelliği benim için çok önemli. Bu problemi çözmenın bi yolunu bulamazmiyiz? Ben telefonun 5800 olarak değil de C6 olarak görünmesinden kaynaklandigindan şüphelenıyorum. Sen ne dersin?
 
anılbaran; ikonlarda bi sıkınti yok normalde. Takdir edersinki anna ikon daha hoş duruyo. O yüzden pitbull'un cfwye geçtim.

Görüşlerine saygı duyuyorum. Ama bende sırf orjinal ikon'lu diye anıl'ın cfw sini tercih ettim. Kimileri orjinal sever Bana göre albenisi daha fazla ... Dediğim gibi tercih meselesi.

Anılbaran, Tam istediğim bir cfw olmuş. Herşeyiyle.Emeğine, eline, koluna, klavyene, bilgisayarına sağlık... Helal Olsun...


Ve
Rambo_FT | SéRD@R ~ SİZ '1' NUMARASINIZ ...
 
Tepkiler: ysatxE

Maynard

Üye

dediğin gibi telefondaki qt ile alakalı olan ne varsa sildim mağazadan sinema uygulamasını kurdum 13 mb güncelleme buldu ve kendisi qt'yi kurdu. ancak qt mobility yoktu onu kendim kurdum. şimdi sinema uygulaması çalışıyor ama foursquare ve molome gibi login olmamız gereken programlarda hata veriyor. sinema uygulamasında login gibi birşey olmadığından hata vermiyor.

ben de araştırdım hiçbir yerde bulamadım


Ekleme: foursquare i kaldırıp tekrar ovi mağazadan tekrar kurdum hata vermedi. demek ki tüm işlemleri ovi mağaza üzerinden yapmak gerekiyormuş.
 

Yahu internet telefonu Türkiye de kullanıma başlamadı ve başlanmasıda düşünülmüyor kullanılmayan birşey senin için neden önemli ?
Nimbuzz kullanabilirsin telden en fazla.
 
bob_marley; forum sitesi olmadığı için link vermekte sakınca görmüyorum. sitesini bi ziyaret et istersen. Internet telefonu çalıştığım firma yani NetGSM de kullanılabilen bir uygulama. Isteyenler için detaylı bilgi verebilirim. Omeganin ilk sürümlerinde kullandım bu internet telefonunu. Sonradan rambo sildi. O günden beridir arıyorm bu özelliği olan bi cfw
 



----------Eklendi @ 11:30:02 ---------- Yazıldı @ 11:28:07 ----------


rica ederiz

----------Eklendi @ 11:34:02 ---------- Yazıldı @ 11:30:02 ----------

Emeğinize birşey diyemem dedim zaten Ama sence de birşeye benzememişler öyle değil mi hadi itiraf et

hangi cfw için diyorsun onu ? birşeye benzemesi için ne istiyosun mesala neyi eksik ? Onları söyle ona göre hazırlanalım bizde .Bu arada indirmek zorunlu degildir
 

Silinen Üye 524728

Kapalı Hesap

Teşekkürler.
 
O programların hata vermesinin sebebi rofs2/resource/apps klasöründeki o uygulamaların ikonlarından kaynaklanıyor. O ikonlar ordan silinirse öyle bir hata almazsınız.

olabilir serdar uyguladığım anna ikon moduna baktım keylock gömülü değil ama ikonunu atmışım hata bende ama bilmiyordum


----------Eklendi @ 13:24:47 ---------- Yazıldı @ 13:22:52 ----------


senin sorunu serdar arkadaşım çözmüş hata bende uyguladığım anna ikon modundan kaynaklanıyormuş nfe programı kullanmayı biliyormusun?


----------Eklendi @ 13:25:46 ---------- Yazıldı @ 13:24:47 ----------


onu bende farkettim anıl cpu modu uyguladı ben tasarruf modu uyguladım benimkinin yavaş olma sebebi budur bence


----------Eklendi @ 13:27:19 ---------- Yazıldı @ 13:25:46 ----------


şarj olurken yeşil ışık yanmasını bilerek istedim benim hoşuma gidiyor kullanışlı geliyor çünkü karşıdan baktığında yeşil ışık yanmıyorsa şarj dolmuş demektir git sök şarjdaan hesabı dediğim gibi nfe biliyorsan yardım ederim
 

ihsanca

Üye
iyi günler uzun süredir sabırsızlıkla bekliyordum bu cfw yi dediğiniz herşeyi yaptım . telefonum şu an açılmıyo . açma düğmesine basıyorum ekran geliyo gidiyo ve açılmadan kapanıyor. servise göndersem acaba önceden fw li olduğunu tesbit edp garanti dışı kalırmı???????
 

tekrar dene herşeyi tam yaptığından emin ol telefonun bozulmamış düzgün yüklersen açılır
 
Jaf emülatör Zipi nerde? Göremedim de
 
pitbull; öncelikle sunu söyleyim telefondan girdiğim için alıntı yapamıyorm. Idare et =) nfe kullanmayi biliyorm. Her türlü destek ve yardımina açığım =)
 

ihsanca

Üye
açma düğmesine basıyorum ekran yan şekilde birkaç defa yan çizgi şeklinde gökkuşağı şeklinde açmaya çalışıyo 5 sn ye felan sürüyo 2 saniye beyaz ekran geliyo ve kapanıyo
2
 
açma düğmesine basıyorum ekran yan şekilde birkaç defa yan çizgi şeklinde gökkuşağı şeklinde açmaya çalışıyo 5 sn ye felan sürüyo 2 saniye beyaz ekran geliyo ve kapanıyo
2

sen hangi cfw yi indirdin onu bi söyle dostum
 

ihsanca

Üye
5800 için MaxiModder - Anılbaran'ın CFW'sindeki
 

ihsanca

Üye
[h=2]SUNRISE FATE RTL 3D 5800 için C6V40 CFW [HATASIZ] TOPLAM 30 BİN bende önce bu vardı acaba uyumsuzlukmu oldu dediğiniz gibi sytem felan sildi hafıza kartından. yüklerken jaf programında yalnızca APe variant yandı. dediğniz gibi dosyaları C:\Program Files\Nokia\Phoenix\Products\RM-356 dizini yoktu oluşturdum dosyaları içine attım jaf ta MCU ya tıkladım bu dizini açtı fakat içinden kendine gerekli dosyayı bulamadı. bende öyle flaşlamaya çalıştım ve güm. lütfen yardım[/h]
 
1. sayfadaki video yu izle öyle flash atman lazım
 

ihsanca

Üye
ama telefon açılmadığı halde bir kez telefonumda önceki fwnin windows açılış sesini duydum