Silinen Üye 94869
Kapalı Hesap
-
Konu Sahibi
-
forumda c6v40 v13.09 versiyonu vardı
bendeki sorunu buldum. 5235 için olan cfw'lerde sorun var. 5230 olanı indirip isim değiştirerek attım telefona sorunsuz oldu.
ama dediğin gibi dosya boyutları bile aynı. eksik olmaması gerekiyordu. ilk defa başıma geldi.
Googleda C6v40 diye aratınca bile C6v40 versiyonu görünmüyor
Öyle sanıyorum ki, C6v40 zaten N97'de hatalıÖnceden dediğim gibi http://www.maxicep.com/s60v5-cfw-mo...cin-n97-dahil-guncel-26-03-2012-a-556838.html adresindeki N97 C6 portunu da dene. Aynı sorunlar varsa, konudaki N97 yanına "Test edilmedi!" yazacağım. Başka çözüm bilmiyorum. Eğer N97'si olan bir modder gelirse bize yardımcı olur.
---------- Eklendi @ 10:35:49 ---------- Yazıldı @ 10:35:26 ----------
N97 Mini'de bu hatalar yok çünki.
furkan usta hata buldum galiba :-) 5800 stil 2 de keylock ve phonetorch yükleyemiyorumdahili bileşen hatası alıyorum bi ilgilensen ?
peki bekliyorum :-)keylock ben sana yollucam.Digeri için ise başka alternatif uygulamalara bak
dediğinizde denedim sorun aynı. tuş kilidi ve yeşil ve kırmızı tel ışkları pasif. Diğer özellikleri gayet güzel çalışyor. buna bir çözüm bulabirlirseniz çok sevinirim.
Akşam çeşit 1 yada 3 kuracağım.
furkan usta hata buldum galiba :-) 5800 stil 2 de keylock ve phonetorch yükleyemiyorumdahili bileşen hatası alıyorum bi ilgilensen ?
Teşekkürler still 1in tuşlar kilitliyken rengi siyah değil de daha değişik olsaydı daha iyi olurdu . Elinize sağlıkk. ..
FURKAN
JAF'ta ışıkların yanması için dosyaları doğru klasöre attın mı? 64-bit kullanıyorsun bildiğmi kadarıyla. JAF ile flaşlanacak X6 dosyalarını "C:\Program Files\Nokia\Phoenix\Products\RM-559" içerisine atmalısın. Unutma C:\Program Files (x86) değil, C:\Program Files olacak. Daha yeni X6 dosyalarını da JAF'tan ışıklarını kontrol ettim. Tüm stillerde de ışıklar yanıyor.
kardeş tabki öyle yaptım iki klasördede denedim odeonu iki klasörede attım olmadı sen win 7 x64 mi denedin neyise dedim gibi flashladım tel açıldı yani sadece
1 mcu - C0r
2 PPM - Rofs2
3-Ape - uda
bu 3 dosyayı flashladım cfw de bir eksiklik olurmu
Emeği geçen herkese çok teşekkürler. Çok güzel olmuş. Qt ve Rompatcher'da yükledim hiç bir sorun yok.Herşey çok güzel.
Kesinlikle Türkiye'deki belkide Dünya'daki en iyi CFW atılımı.Tek kelimeyle MÜKEMMEL!
C6 yazılımında 72 MB RAM ne demek arkadaş!
5230 stil4'de haritalar programında hata var.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
ekleme: stil1'de sorun yok. ikon paketinden dolayı oluyor sanırım
Hayal Kırıklığına Uğramak bu Olsa Gerek Konuyu İlk Günden Beri Takip Ediyorum T.C.K Ekibinin Dev bişi İle Gelmesini Beklerken İkonlar ve Keylock İle Karsımıza 5 farklı sistemle cıktınız emeğiniz İçin Teşekkürler Fakat Yukleyipte 3 saatte Beni Bezdiren Baska Bir Sistem Olmadı Ekran Pixellenip Kapanıyor Telefon Ve Bu 2 saatte 6 kere oldu Hatayı Kendımde Aradım pcye sıfırdan ghost atıp sizin anlatımınızla tekrar kurulumu tamamladım hiç bir adımda sıkıntı olmadı local mode falan sorunsuz geçti. Telefonu acıp hıc bırsey yuklemeden oto zman yenilemeyi actım tel kapandı bu birinci hata telefon batarya cıkarmak suretiyle tekrar acıldı ve zamanı yenılemesi amacıyla nete baglandım kablosuz ag uzerınden Saat Yenilendi Fakat 2 Saat Geride müzik caları acıp kütüphane yenilemesi yaptıgım sırada telefon tekrar kapandı buda son noktaydı calısmalarınızı begenen biri olarak sıkıntımı belirtir ve basarılarınızn devamını dilerim.
Not: Telefonda herhangi bir arıza soz konusu olamaz Hafıza kartıda her kurulumdan once formatlandı.
Arızasız olduguna dair dusuncemın sebebi tekrar eski cwf"mi yukledıgımde hersey sorunsuz calıstı Eski Cwf C6v42 Rm_356 İspanyol bir Modderin Cfwsi ve ingilizce.
not= stil1 stil5 RM-356
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?