Son Tuğra | Symbian^3 TURBO! V6.2 C6v40[v52]Hızlı & Stabil & Sorunsuz(10.09.2011)By ~N.A.W.Y~

Sponsorlu Bağlantılar



PriZm

PriZm

Üye
    Konu Sahibi
bir bakalım...
 
Round-Saturn

Round-Saturn

Üye
Web tarayıcıya adobe flash lite 4.1 eklendi. yazmış
 
PriZm

PriZm

Üye
    Konu Sahibi
bi etrafı yoklayam bakalım...

--------------- Ekleme ---------------

Turbo 3*4 Upload ediliyor
 

adil567

Üye
bi etrafı yoklayam bakalım...

--------------- Ekleme ---------------

Turbo 3*4 Upload ediliyor

Slm kardeş yeni fw nin upload u tamamlandı mı acama ? ilk sayfadaki turbo 3*4 yeni olan mı acaba? Teşekkürler
 
PriZm

PriZm

Üye
    Konu Sahibi
hayır o eski iyiki belirttin linkleri kaldırayım millet yanlışlıkla eskisini indirmesin
 
PriZm

PriZm

Üye
    Konu Sahibi
uploadı iptal ettim kardeş bir hata yapmışım tel ikidebir reset atıyor denerken
bu akşam bitmeyecek gibi gözüküyor:hmmm
 

adil567

Üye
uploadı iptal ettim kardeş bir hata yapmışım tel ikidebir reset atıyor denerken
bu akşam bitmeyecek gibi gözüküyor:hmmm

Canın sağolsun, olsun biz bekleriz. emek verdiğin için çok teşekkürler. Kolay gelsin.
 
PriZm

PriZm

Üye
    Konu Sahibi
tmm dır hallettim yeniden upload ediyorum Turboyu
daha önceden facebook çalışmıyor diyen arkadaşlar sıkıysa şimdide desin:ehe
kamera hatasını tamamiyle düzelttim artık fotoğraf çektikten sonra istediğin kadar erken silme tuşuna bas genede hata vermiyor:ehe
 
oguzhan mobile

oguzhan mobile

Üye
arkadaşım şu batarya oluyına bşr el atsan çok güzel olcak bide web browser cache i e ye taşı bizde hafıza dolu hatası almayalım
şimdiden teşekkürler
 
PriZm

PriZm

Üye
    Konu Sahibi
zaten e de kardeş:) o hafıza dolu uyarısı ram dolduğunda geliyor:)
 
oguzhan mobile

oguzhan mobile

Üye
ya bende hiç uygulama yok 7 mb den sonra hafıza dolu hatası geliyor izlesene de mesala ama şarz daha önemli çok çabuk nitiyor ayriyetten flash 4.1 oçayına baktın mı harbiden çalışıyomu
 
PriZm

PriZm

Üye
    Konu Sahibi
yok kardeş doğru düzgün çalışan flash 4.1 bulamadım en son bir tane buldum oda webden atıyor/tel reset atıyordu:S
 
Round-Saturn

Round-Saturn

Üye
kardeş flash 4.1 i naptın koydunmu cfw ye
 
PriZm

PriZm

Üye
    Konu Sahibi
Yukarıdaki mesajlara bakmadın galiba:|
 
oguzhan mobile

oguzhan mobile

Üye
b:D bu gidişle flash ı biz anca rüyamızda görürüz. :d: İyi bolt yapmış bişeler o programı biraz daha geliştirseler güzel olur. Kardeş sana bişey demek istiyorum. Telefonu sisteme n8 olarak göstersek ve flash 4 ü öyle atsak olur mu? Ben bu işlerden anlamıyom beliki işe yarar belkü saçmadır
 
Round-Saturn

Round-Saturn

Üye
peki o matrax arkadaş nasıl yüklemiş o zaman ?
 
Swisyn

Swisyn

Üye
Normal sürüm 4x4 yenimi acaba?

Teşekkürler.
 
PriZm

PriZm

Üye
    Konu Sahibi
b:D bu gidişle flash ı biz anca rüyamızda görürüz. :d: İyi bolt yapmış bişeler o programı biraz daha geliştirseler güzel olur. Kardeş sana bişey demek istiyorum. Telefonu sisteme n8 olarak göstersek ve flash 4 ü öyle atsak olur mu? Ben bu işlerden anlamıyom beliki işe yarar belkü saçmadır
n8 gibi gösterip atsak dahi gene birşey değişmeyecektir:oke:
peki o matrax arkadaş nasıl yüklemiş o zaman ?
:hmmm
Normal sürüm 4x4 yenimi acaba?

Teşekkürler.
linkler eski arkadaşlar 2 gün daha sabredin:oke:
 


Üst Alt