{Son Sürüm}FExplorer v1.21 Beta-OpenSigned (Eylül 2008 e kadar)

FerreT

Üye
    Konu Sahibi
{Son Sürüm}FExplorer v1.21 Beta-OpenSigned (Eylül 2008 e kadar)
{Son Sürüm}FExplorer 1.21 (Eylül 2008 e kadar)

~ En iyi 5 Dosya yöneticisi arasında gösterilen bu Programın son versiyonu Beta sürümüdür..
~ Eylül 2008 e kadar süresi vardır..
~ Programı kendi IMEI numaranız ile imzalamanız gerekmekte...opensigned ile symbiansigned sitesinden online signed yapabilirsiniz..




ÖNEMLİ NOT:

Arkadaslar Programı yüklerken herhangi bi sorunla karşılaşmamak için indirdiğiniz dosyayı kendi IMEI numaranız ile sertifikalamanız gerekebilir..Bunun için Negative arkadaşımızın açtığı konuyu mutlaka okuyun..BURADAN
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: hhh666, by dark, Emir ve 5 diğerleri
çok sağol sertifikalayıp kurdum telefonuma tek eksiği ingilizce olması
 
eline sağlık acaba fexplorer'ın 1.16 sürümünün full olanı varmı beta olmayan yani ben siteden indirdip yükledim ama beta yazıyodu
 

FerreT

Üye
    Konu Sahibi
Beta olmayan sürümü yok..Zaten henüz ücretli sürümü çıkmadı..Bu yüzden Beta
 

asll

Üye
bunun mesaj kutusunu göstereni yokmu
 

sweet18

Üye
cok saolun paylasimlar icin ama sertifika kuramadim rica etsem programi ime göre yaparmisiniz simdiden tesekkürler
imei ------
 

FerreT

Üye
    Konu Sahibi
cok saolun paylasimlar icin ama sertifika kuramadim rica etsem programi ime göre yaparmisiniz simdiden tesekkürler
imei ----secret---
ÖNEMLİ NOT:

Arkadaslar Programı yüklerken herhangi bi sorunla karşılaşmamak için indirdiğiniz dosyayı kendi IMEI numaranız ile sertifikalamanız gerekebilir..Bunun için Negative arkadaşımızın açtığı konuyu mutlaka okuyun..BURADAN


Bu linki okuyun...
 
bu yamayı apps içine atın demişsiniz atılmıyor fexplorer içinden ybrowser dan xplorer dan denedim başaramadım bi yardımcı olursanız?
 

FerreT

Üye
    Konu Sahibi
bu yamayı apps içine atın demişsiniz atılmıyor fexplorer içinden ybrowser dan xplorer dan denedim başaramadım bi yardımcı olursanız?

E:Resource/apps içine atın..Xploreden olmassa Bilgisayardan atın..
 

sweet18

Üye
yapamadim ki =(
 

reis26

Üye
ben butun eplorerleri denedim atamadım bilgisayardanda resource dosyasını gormuyor nasıl yapacam
 
eline saglık arkadasım fexplorer kadar guzel dosya yöneten progrom yok zaten altından gir üstünden cık telefonun güzel paylasım
 

FerreT

Üye
    Konu Sahibi
Fakat bu sürümde Restart işlevi çalışmıyor
 

sharigah

Üye
sistem dosyalarını gösteriyormu acaba