Son sistem araba kliması

    Konu Sahibi
Son sistem araba kliması
 

kingenes

Üye
Yuh diyorm başka bişi demiyorm...
 
son model değilde adam demekki şişman biri bıkmış ve en sonunda böle bi yöntem yapmış =))))))
 
dizel porchce traktor alsaydı daha fikiss olurdu yaw haha
 
şimdi içeriyi buzgibi yapıodur guzel bi sistem bee
emegne saglık
 

DeLmIrA

Üye
höst beeee göz var,nizam var,akıl var,mantık var...ama bunun sahibinde hiçbiri yok
 

Caine

Üye
deliye gurban olsun yaaa
 

darkred

Üye
hay maşşalah beee wallahi fikisssss
 

ocu77

Üye
tam amele işi....:
 

Treable

Üye
çok terbiyesiz bir adam ya. peki trafiğe bu şekilde çıkılması yasak değil mi? foto olayı falan olabilir bu? yoksa baksana abi klima ve onu çalıştırmak için jeneratör. aloooo abi kalk da balığaı gidek. yalan bu abi yalan. böleeeee bişiy olabilirmi.
 

turgay89

Üye

belki olurr: :
 

roce

Üye
Çok teknolojik bi alet yapmışlar helal olsun... :