Son kez Quaresma!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

haltie

Üye
    Konu Sahibi
Son kez Quaresma!




Aylardır süren Quaresma-Beşiktaş flörtünde bu kez sona doğru yaklaşıldı. Daha önce Portekizli oyuncu ve İnterli idarecilerle masaya oturan ancak fiyatta mutabık kalaman Siyah-Beyazlı yöneticilerin bir kez daha çıkarma yapacağı öğrenildi. Futbol Komitesi başkanı Serdar Adalı'nın Portekizli oyuncu için menajeri ve İtalyan ekibinin temsilcileriyle masaya oturacağı ve bu kez transfere nokta koymayı hedefledikleri kaydedildi. Tarafların İspanya'da aynı zamanda şampiyonlar Ligi Finali'ni de izleyecek olan Adalı ve beraberindekilerin Quaresma'yı da yine ikna etmeye çalıştıkları belirtildi. Portekizli yıldızın Türkiye'de futbol oynamaya sıcak bakmamasının transferin önündeki en büyük etken olarak gören idarecilerin Quaresma'ya büyük jestlerde bulunacağı ve ilk görüşmede önerdikleri parayı da hatırı sayılır oranda arttıracakları öğrenildi.
 
Tepkiler: Necmati

Necmati

Üye
böyle oyuncular Türkiye ye gelsin bence takım farketmez ligin kalitesi artar.. inşallah gelir
 

haltie

Üye
    Konu Sahibi
gelsinde parayada yazık bir bjkli olarak üzülüyorum guizaya o para verildide ne oldu adam kadroya giremedi düna kupasında
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Bunlarda amma nazlandı yahu..Gelmesin..
 

haltie

Üye
    Konu Sahibi
aynen çok para dökmeye de gerek yok delgado tabata tello ernst fink hepside çok iyiler
 

'Davut

Üye
gelsinde parayada yazık bir bjkli olarak üzülüyorum guizaya o para verildide ne oldu adam kadroya giremedi düna kupasında


Qerasma 14 milyona alabiliyorsanız O zaman biz 20 milyon verilim alalım...Kötüde oynasada Verdiğimiz bonservis bedeline üzülmeyiz....

Bu arada Bonservis bedeli verilen para Gidersede Beleşe gitmeyecek....
 

haltie

Üye
    Konu Sahibi
almasın benim takımım karşıyım o kadar paraya ruhu olan adam gelsin
 
bakma sen ztn biz piyasayı kızıştırıyoruz fener bizle rakabete girip daha fazla para verip alır Quaresmayı ztn mehmet topuz ve daha öncekilere de öyle yapmamıs mıydı
bence de süper ligin kalitesi bu gibi oyuncularla artmaz kalite oynanan futbolla artar bunun için uzun vadede meyvelerini toplayacak bile olsak inadına genç futbolculara daha çok yatırım yapılması gerektiğini düşünüyorum
 

aLone

Üye
adam gibi oynucak olan gelsin valla yoksa hiç bi anlamı yok
 

haltie

Üye
    Konu Sahibi
aynen yıldız gelecek diye para saçmaya gerek yok
 

aLone

Üye
bu adamda biraz sorunlu yalnız çekmyelim bundan
 

haltie

Üye
    Konu Sahibi
iyi oyuncuda tabi dengesiz biraz bizim taraftar oynatır ama bunu
 

aLone

Üye
evet evet inşallah güzel işler yapar .taraftar sevmezse zaten oynayamaz
 

haltie

Üye
    Konu Sahibi
aLσηє;2324239' Alıntı:
evet evet inşallah güzel işler yapar .taraftar sevmezse zaten oynayamaz

o taraftar bunu oynatır oynamazsada en azından ağlatılmaz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular