Son dakika ... Alex kadro dışı ...

  • 1 Ekim 2012
  • 536 Okunma
  • 16 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Bugün yapılan toplantı da alex in , aykut kocaman tarafından kadro dışı bırakıldığı, ve kendisine de bu kararin iletildiği resmi site tarafından da açıklandı ...
     


    Yazan: DiaBLoS
  2. Aykut hoca'nın fenerbahçe tarihinde büyük yeri var ama Alex'inde heykelini dikip kadro dışı bırakmak olmamış.
     
  3. Aykut hoca mi alex mi?
    Sorun kim de?
     
  4. Gazetede süresiz kadro dışı yazıyodu doğru muymuş?
     
  5. valla onu pek bilemeyiz sonuçta ne olduğu tam olarak belli değil ama son yıllarda alexin fenerbahçeye çok büyük katkısı var sonuçta bu ceza biraz ağır gibi hatalı olsa bile.
     
  6. Alex hocasina kıskanç dedi ve film koptu ...
    Bu durum da hatalı kim?
     

  7. Bu süreci kim yönetemediyse sorun onda:)Aziz yıldırım hapisteyken daha iyidi takımda ne güzel hava vardı:DBurdan görün bari:D
     
  8. Alex'in heykelini Fenerbahçe Spor Kulübü değil taraftar dikti.Aradaki farkı anlamak lazım.Büyük oyuncudur,kalitelidir hatta yıldızdır ancak bu sıfatlar ona bazı özel hakları sağlamıyor.Aykut Kocaman bu takımın patronudur,istediğini oynatır istediğini oynatmaz.Hocanın sorumluluğu yönetimedir,futbolcuya karşı bir sorumluluğu olmamakla birlikte,Alex'in kaptan olması sebebiyle kendisini bazı maçlarda yedek bırakacağını da bildirmiştir (hocanın bunu yapma zorunluluğu da yok) ancak ona rağmen Alex'in yaptıkları net ortada.Sen paranı alıyor musun ona bakacaksın,profesyonelliğe yakışmayacak hareketler sergiliyor Alex de Souza.

    Kısacası alınan karara saygım sonsuz bazı şeyler için hocaya kızamam saha içerisinde koşup,rakibe baskı yapman için illa hocaya da gerek yok.Son maçlarda bunu gördük,Aykut hoca eleştiriliyor bazılarına hak da veriyorum ancak saha içinde de bazı şeyler futbolcu da biter arkadaş.
     
  9. Aziz yıldırım ile alıp veremediğin ne hacı ..? :D
     
  10. Bende biliyorum taraftar yaptırdı hatta maddi destek verilmesine rağmen taraftar kabul etmedi vs.

    Kadrodışı bırakılarak taraftarın düşüncesinin önemli olmadığı önemli olanın aziz yıldırımın isteklerinin olduğu ortaya çıkıyor zaten.

    Aykut geldiği günden beri alexi hep uzaklaştırdı yönetemedi,onu yapacağına alexi kaybetmek yerine alınacak ismi versin zaten para önemli değil gidip alıyor fenerbahçe ikisini aynı anda oynatmayı denesin.bunuda yapmadı alexin boşluğunu dolduracak bir adam yok.bunun yanında emre gönderildi o mevkiye meireles getirildi ama hala yetersiz o bölge meireles iyi olmasına rağmen.

    şuan fenerbahçe kadrosu iyi ama bu demek değilki her bölge iyi bu demek değil takım olgusu var.baroni stoch oynamıyor takıma küs gibi bunların altını deşmek lazım tamam alex hatalı ama sıkıntı var çünkü tek sıkıntı bir oyuncuda değil

    ben diyorum öncelikle forvet şuan orta saha zaruri ve defansa lugano gibi bir adam. yoksa bu çok iyi kadro başarılı olamaz.

    bu arada alexin hataları vardır çok konuşmayacaktı hiç bir futbolcu bunu yapamaz ama antrenörde yapamaz başkanda yapamaz önemli olan takımdır:)



    yukarıda cevap:D
     
  11. Alex yaşı itibariyle zaten 45 dakika oynasa yeterdi bunu anlayışla karşılaması gerekirdi.Sonuçta Fenerbahçe'nin Alex'siz döneme de alışması gerekiyor.Yanlış anlaşılmasın Alex'ciyim ama Alex bu takımın teknik direktöründen üstün değil.Sen hocana "beni kıskanıyor ondan oynatmıyor" dersen daha o yazıyı yazdığın an kadro dışı kalman gerekirdi.İsimlerin önemi yok her kim olursa olsun.Alex bu takımın futbolcusu,Aykutta bu takımın teknik direktörü senin neyini kıskanacak kaldı ki? Aykut Kocaman 40 yıllık Fenerbahçeli taraftarın gönlünde de apayrı bir yeri var.Alex'in de öyle.

    Bugün sen Alex'in bu sorumsuz davranışlarına göz yumarsan, acaba diğer futbolcular ne düşünür diye sorarlar.Yarın birgün başka bir teknik direktör geldiğinde aynısını ona da yapar.Kısacası herkes mevkiisini iyi bilmesi gerekiyor.Bir futbolcu için teknik direktör kurban ederseniz,siz o takımda otorite falan sağlayamazsınız.
     
  12. Murat eyvallah hacı çok güzel özetledin ...
     
    greenmile bunu beğendi.
  13. Alex yanlış çocukca hareket yaptı zaten onda hemfikiriz bende diyorum zaten hiç kimse bahsettiğimiz üç takımın önüne geçemez büyük olan kalıcı olan takımlardır bu takımları ayakta tutan şeyler ise değerlerdir bu değerlere sahip çıkmak gerek.

    Aykutun hatası şu sen Alexi düşünmüyorsun ama yerine oynatacak adamın yok kim oynayacak onun planlamasını yap önce zaten alexin çıktığı maçları gördük adamın boşluğu çok bariz ortada bjkde fernandes gsde selçuk var fb de kim var alexide oynatmıyorsun.halısaha maçı yapmıyor bu adamlar orda o bölgenin oyuncusu olacak birini oynatmak lazım.ee gidip salih uçanıda oynatmıyor genç olsun oynat.eminim siz bile sevinirsiniz buna ben bile mutlu olurum.ama bilmiyor mu yaçok belli.özer hurmacıda oynardı bu takımda gitmese hepsi yıldız olmasın yani o adamlarda iş yapar.
     
  14. Fenerbahçe kimsenin egosunu tatmin etme yeri değil. Ne aykut kocaman ne de ALEX bunu yapamaz. Aykut hoca çok iyi bir insan olsada iyibir yönetici olamaz.
     
    haltie bunu beğendi.
  15. Bravo arkadaşım zaten çoğu fenerli sorgulamaya başladı fenerbahçe zor günler yaşayabilir ama değişimler olduğunda eskisinden çok daha güçlü olacak :)
     
  16. Alex normalde çok mütevazı biri Aykut bişiler yapmışki bu adam bôyle davranıyor
     
  17. Sonuna kadar katılıyorum
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
19/11/2018 - 03:34