Rica ederim de bilmiyodum AKePe-Praetor tezatını,kusuruma bakmazsın artık oldu bir kereBu arada süper olmuşlar, ellerine sağlık da...
Ben ve AkepeYapma be hocam
Sagopa ile Slipknot'un düeti gibi bir şey![]()

Ben niye yaşlı amca oldum yahu teeesüff ederim![]()

Yok güzel de neyse benimm ruhum genç![]()

bugün forumun MaaşaLLahı var![]()




Eline sağlık
..da benim tip ne olmuş öyle ya
Yardımsever kişiliğini ön planda tuttum işte daha ne istiyorsun 
Necmati™;2995393' Alıntı:hiçte bile ben paragöz değilimki
eyvallah güzel olmuş kız tuğçe o bacaklar ne öyle
hele pınar ne zman kilo aldın sen![]()

hehe supermiş ya teşekkürler ercan
beni o resme layık gordugun icn tsekkurler:
Rica ederim..
vayy kol@j arkamdan iş çeviriyorsun demek hee..
hepside güzel olmuş eline sağlık
hiç sorma ya farkına varamadımNecmati™;2995393' Alıntı:hiçte bile ben paragöz değilimki
eyvallah güzel olmuş kız tuğçe o bacaklar ne öyle
hele pınar ne zman kilo aldın sen![]()



