kardes eline saglık.yanlız bı rıcam var..!konusunca msj ı kenı yazıcak.bı arastırsan olurmu?samsung firması 2006 yılında yaptı.fakat gızlı bır sorun nedenınden dolayı sısteme gıremedı iptal bastılar proya.yanlız fınlandia nın sıtelerınde hacker lerde var dıe bı duyum aldım bılgıne okey?