RaZoR_03
Üye
Smartcell S-Line için alfasayısal
merhaba arkadaşlar bir arkadaşım smartcell s-line telefonunu kullanıyor telefon iyi güzel hoş ama mesaj yazmak ölümden daha zor..mesaj yazarken qwert sanal klavye çıkıyor karşımıza ve oldukca küçük bir halde bu qwert klavyeyi alfasayısal tuş takımı yapabilirmiyiz veya herhangi bir program varmı bildiğiniz ? telefonu baya kurcukladık ama yok !
şimdiden teşekürler ! . .
şimdiden teşekürler ! . .
