Smartcell S-Line için alfasayısal

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
RaZoR_03

RaZoR_03

Üye
    Konu Sahibi
Smartcell S-Line için alfasayısal
merhaba arkadaşlar bir arkadaşım smartcell s-line telefonunu kullanıyor telefon iyi güzel hoş ama mesaj yazmak ölümden daha zor..mesaj yazarken qwert sanal klavye çıkıyor karşımıza ve oldukca küçük bir halde bu qwert klavyeyi alfasayısal tuş takımı yapabilirmiyiz veya herhangi bir program varmı bildiğiniz ? telefonu baya kurcukladık ama yok !
şimdiden teşekürler ! . .
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt