slm dostlar önerilerinizi bekliyorum

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Dawn

Dawn

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
slm dostlar önerilerinizi bekliyorum
slm arkadaşlar bir bilgi almak istiyorm yeni tlf alacam iphone 3g yada samsung i900 omnia arasında kararsızım sizce hangisini daha iii türkiyedeki fiyatlar nasıl bilen varmı aranızda
 


Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
SAmsungu al bence.
 
Odysseus

Odysseus

Üye
kesinlikle i phone alma bir yazı okumuştum i phone'larda kendi kendine sayfa açma internete bağlanma gibi arızalar var muhtemelen ya toplatılacak ya da cihazlar servis görecek. Samsung tavsiye ediyorum
 
zahid12

zahid12

Üye
samsung
 
guest1212

guest1212

Üye
samsung al derim iphonu boşver :oke:
 
Romantik Prens

Romantik Prens

Üye
bencede samsung
 

Silinen Üye 392151

Kapalı Hesap
samsung al
 
corchy

corchy

Üye
samsung
 
Odysseus

Odysseus

Üye
bu arada yeni aldığım bilgiyi de paylaşayım. i phone 3G bir önceki nesil iphone'un aksine sabit bataryaya sahip dolayısıyla batarya arızasında allah yardım etsin. iphone almayalım arkadaşlar yazık o paraya
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
8
Görüntüleme
519
DarkredBlue61
Cevap
0
Görüntüleme
787
Cevap
5
Görüntüleme
2K
DarkredBlue61
FordFocus RS
Cevap
14
Görüntüleme
1K
Sarangni


Üst Alt