Slayt yapma programı[yardım]

  • 11 Mart 2013
  • 1677 Okunma
  • 16 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Arkadaşlar rica etsem android için 2.2.1 için video editör programı verir misiniz. Şarkı ve foto atıp güzel bir slayt yapmak istiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim... Yeni programlar olsa sevinirim.
     


    Yazan: Bysabirsiz
  2. google playdan baska bi site yok mu kardesim. video yapmak istiyom werdigin programla yapabilir miyim
     
  3. tabiki verdiklerimle slayt yapiliyor
     
  4. Denedim ama fazla özelliği yok. Başka bişey yok mu?
     
  5. Sağol kardeşim. Peki samsung galaxy s için real 2012 var mi. Apk+data maxicepte var ama linklerin hepsi bozuk.
     
  6. hemen veriyorum

    - - - Eklendi - - -

    apk: www.tusfiles.net/t1pbpzgsm3w8

    sd: ya bunu uploaded.net/file/xbx7v88d

    yada sunu indir dene ikisinden birini indir dene

    uploaded.net/file/xbx7v88d
     
  7. Çok sağol kardeşim de ben bu siteden indirme yapamıyorum. Proxy kullanıyorum indirmek ondan...
     
  8. bende telden giriyorum pc ye gectigimde paylasirim hocam
     
  9. Tsk ederim yardımın için.
     
  10. onemli degil hocam
     
  11. Kardeşim ne yaptın. Pc'ye geçince yaparım demiştin de.
     
  12. kusara bakma gercekten yogunum gectigim zaman sana pm atarim
     
  13. Tamam eyvallah hocam
     
  14. cok tskr ederim hocam
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
22/09/2018 - 10:55