Skype Sorunu. Yardım.! Nokia E72

    Konu Sahibi
Skype Sorunu. Yardım.! Nokia E72
E72 Telefonuma skype indirdim. Kullanıcı adımı şifremi giriyorum. Ama sign in diyor ve öyle kalıyor açılmıyor. Aynı kullanıcı adı ve şifre ile bilgisayarda rahat bir şekilde oturum açabiliyorum. Telefonu formatladım ama değişen birşey olmadı. Yardım ederseniz sevinirim.
 

bayon

Üye
Ya n95 te aynı sıkıntiyi bende yaşıyordum eski sürümler den birini yükle sorun cikmayacaktir
 
    Konu Sahibi
hangi sürümü yüklememi önerirsin ?
 

bayon

Üye
farketmez bayağı eski olsun yeter bu messanger programlarında eski konulara bak
 
    Konu Sahibi
​yok kardeşim sorun devam ediyor
 
    Konu Sahibi
yokmu yardım edecek kimse
 
kardeş kurdtum çalışmıyor. Başka sürümü var hemde türkçe çalışıyor. üçretsiz arama yapmıyor. Skype sitesine gir v3 desteği yok.
 
    Konu Sahibi
bahsettiğin sürümün linkini atabilirmisin. skype sitesinde symbian var ama s60v3 ile ilgili birşey yazmıyor.
 

gokotu

Üye
skype 1.5 indir bende çalışıyo
 
    Konu Sahibi
kardeşim rica etsem linkini atarmısın
 

gokotu

Üye
linki yok bende internette kısa bir aramayla bulursun
 
buyrun içmek için Link a pardon buradan indirin -->
 
    Konu Sahibi
yok kardeşim sorun devam ediyor. 3 ayrı hesap açmayı denedim olmuyor malesef.
 
    Konu Sahibi
Yokmu yardım eli uzatan
 
Ben de e72 kullanıyorum. Skype'i ovi'den indirdim. Sorunsuz çalışıyor. İstersen bir de öyle dene.
 
    Konu Sahibi
Bende oviden indiriyorum. Nedir bu sorun yaa bi çözemedim
 

Pckopat*

Üye
ben 1.50 kullaniyorum bomba gibi istersen bi hackle telini hackli deilse bide oyle dene
 
    Konu Sahibi
birde onu deneyelim eyvallah kardeşim
 
    Konu Sahibi
​malesef formatladım ama sorun yine aynı devam ediyor