skyfireye girme-skyfre hatası çözüm altın konu

  • 31 Ekim 2010
  • 776 Okunma
  • 1 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. slm arkadaşlar
    Öncelikle çözümü bulan okay güzel paylaşan okay güzel yani ben he he
    Arkadaşlar skyfireye girmek için bi prefs dosyamız var bunu çogunuz biliyo heralde bilenler bilmeyenlere anlatsın
    Bu prefs dosyasını telefon hafızasındaki skyfire dosyasının içine atacagız ama önce skyfire dosyasının içindekileri siln attıktan sonra teli kapatıp açıyoruz sonra skyfireye giriyoruz sörf mörf yapın bişiler işiniz bittiginde tel hafızasındaki skyfire dosyasına giriyoruz içinde bizim attıgımız prefs.txt dosyasından hariç bide sade prefs dosyası oluşuyo kendiliginden unu siliyoruz ve skyfireye girebiliyoruz her skyfireden çıkışımızda bu işlemi yaparsak skyfireyi biraz zahmetli olarak kullanıyoruZ
    Hadi bakalm deneyin oluyomu bende oluyo
    Ha benim konuşarıma cevap yazan yok ya x6 için ndriveden başka hangi navigasyon programını kullancaz
     


    Yazan: ookkaayy
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
15/11/2018 - 09:26