Skyfire v.1.0(11781)

turkordu

Üye
    Konu Sahibi
Skyfire v.1.0(11781)
Skyfire v.1.0(11781)









ÖZELLİKLER

Webde PC’den fark olmadan sörf yapın

Web içeriklerini değiştirmez aynen görürsünüz

Sayfalar diğer browserlardan daha hızlı açılır(Operadan 3 kat IE den 10 kat hızlı)

Patentli navigasyon ve görüntüleme teknolojisi

Facebook/Twitter entegrasyonu ve RSS desteği var

Çok düşük pil harcama

WEB’DE Flash video oynatma desteği

Otomatik url tamamlama

Telefon numarası çevirdiğinizde numarayı otomatik tamamlama

Office programlarında olduğu gibi sayfa bölme

Kısacası Skyfire yok edici diyebilirsiniz....

DAHA PROFESYONEL ÖZELLİKLER

- WebKit based rendering engine

- WebPages are compressed at a rate of 23:1

- ECMA Script 262 JavaScript support for Web site forms, applications and other information

- View AJAX pages that are written using ECMA-262/JavaScript 1.5 standard

- Supports WAP 1.x content — WML, and WAP 2.x content — XHTML-MP with WCSS and ECMAScript-MP

- Automatic detection for RSS feeds

- “Split screen browsing” - 2/3 of the screen shows the page, serving as a mini-map with a highlighting box, while the other 1/3 shows the magnified area
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: mummy_016, 1merdan, CV-Aurora ve 11 diğerleri

Ozan

Admin
Teşekkürler çok amaçlı güzel bir tarayıcı uygulaması.
 

ilhan14

Üye
tesekkürler cok güzel fakat ben bir türlü zoom yapamadım telefonum e63 sayfayı genel olarak acıyo yaklastırmıyor haliyle yazılar okunmuyor
 

rancer67

Üye
guzel program videolardan ses gelmiyor ne yapılması gerek
 
Agalar benim n 80 wlan seçiyorum sürekli bağlanıyor diyor sorna erişim noktası seçtiriyor tekrar bağlanıyor diyor ve tekrar erişim noktası seçtiriyor bekliyom bekliyom olmuyor... çıldırdım:2agla:
 
Agalar benim n 80 wlan seçiyorum sürekli bağlanıyor diyor sorna erişim noktası seçtiriyor tekrar bağlanıyor diyor ve tekrar erişim noktası seçtiriyor bekliyom bekliyom olmuyor... çıldırdım:2agla:
Evet arkadaşım benim n78 dede bu sürümde senin söylediğin problem oldu.bende tekrar önceki(0.85)sürümü yükledim sorun düzeldi.
 

onurabii

Üye
Arkadaşlar, Samsung i550'de deneyen var mı? Ben denedim, birşeyler yazmaya kalktığımda program kapanıyor.