Skyfire Android v4.0.0 (21 Nisan 2011)

    Konu Sahibi
Skyfire Android v4.0.0 (21 Nisan 2011)
 
Tepkiler: , ebu_ubeyde, farbi ve 9 diğerleri
teşekkürler cep sürümünde beğen tuşu yok .s
 
skyfire nin ne işe yaradığını bilmiyormusun ??? işletim sistemli bi telefon kullanıyorsan (android-sybian-win.mo) o zaman çabuk o elindeki telefonu at çöpe git bi tane 3310 al sen
 
    Konu Sahibi
skyfire internet tarayıcısı telefonunda flash player yoksa indirip her türlü videoyu bu programla izleyebilirsin.
 
Merhabalar , N79 da skyfirenin yeni versiyonu olan 4.0 ı kurup kullanabilir miyim ? Kullanabilirsem bunu nasıl yapmalıyım? Yardımcı olacak var mı ? Şimdiden teşekkürler.
 
Merhabalar , N79 da skyfirenin yeni versiyonu olan 4.0 ı kurup kullanabilir miyim ? Kullanabilirsem bunu nasıl yapmalıyım? Yardımcı olacak var mı ? Şimdiden teşekkürler.

skyfire bildiğim kadarıyla symbian işletim sistemine artık destek vermiyor..kendi sitesinde android-ipad ve iphone için var..yineede bi araştır sana yanlış bilgi vermiş olmayayım...bu da kendi sitesi :
 
mini de çalışması lazım 945 te çalışıyor bu arada symbian ı artık desteklemiyor
 
skyfire nin ne işe yaradığını bilmiyormusun ??? işletim sistemli bi telefon kullanıyorsan (android-sybian-win.mo) o zaman çabuk o elindeki telefonu at çöpe git bi tane 3310 al sen

cok komik git sende kendine gul bilmemek ayip degildir bilmeden biliyorum havalarina girmek ayip yada ogrenmemek ayiptir ama senin gibi kafasizlar bilemez tabi bu gibi seyleri sen sanki her boku biliyorsun dimi...
 
biraz terbiyeli takınsan iyi olur !! onu sadece bi espri olsun diye söyledim bu kadarda içerlenmene gerek yok
 
ben yükledim ama flashları yine çalıştırmadı
 
android markette galaxy mini skyfire yi desteklemiyor diyor...
 

sinek80

Üye
aynen android markette galaxy551 içinde desteklemyor yazıoyr ama ben kullnyorum
 
skyfire nin ne işe yaradığını bilmiyormusun ??? işletim sistemli bi telefon kullanıyorsan (android-sybian-win.mo) o zaman çabuk o elindeki telefonu at çöpe git bi tane 3310 al sen
olabilri arkadaşım bilmemk ayıp değil sen herşeyi biliyormusn saf saf konusma sende ilk başta bilmiodun onu