Skin editor programı ile oluşturulan temalara nasıl ikon yapacağız? Benim yaptığım ikonlar temalarda
bozuk görünüyor. Bunların uzantısı nedir? Sx1'in kendi menusundeki gibi .aif uzantili ikonlar mi?Programın kendi ikonları da yalnızca klasör şeklinde.