Skin Editor Programında İkonlar

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

perfectlover

Üye
    Konu Sahibi
Skin Editor Programında İkonlar
Skin editor programı ile oluşturulan temalara nasıl ikon yapacağız? Benim yaptığım ikonlar temalarda
bozuk görünüyor. Bunların uzantısı nedir? Sx1'in kendi menusundeki gibi .aif uzantili ikonlar mi?Programın kendi ikonları da yalnızca klasör şeklinde.
 


cumcum23

Üye
dayo benim sx1 de tema namına hiç bişey yok ama istemiom zaten yeşili seçtim telefonun temasını gören bi daha ellemio sx1ime insanların göz zewkini bozdum şimdi hiçbişeyi beğenmiolar
 

perfectlover

Üye
    Konu Sahibi
Başkalarının beğenisi veya tersi değil kendi beğenin önemeli sen yeşille idare ediyosun ama ben tema görmek istiyorum. Tercih meselesi. Tavsiyem sen de programı dene en azından incele.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt