sizlere tavsiyem

    Konu Sahibi
sizlere tavsiyem
Okul,kariyer falan derken sonunda sira geldi kiz istemeye ama cok sıkıntılı bir işmiş hele ki benim gibi sıkıntıya gelemeyen biri için. Öyle ki az daha vazgeçiyordum.

iş ciddiye binene kadar herşey güzel ama gel gör ki iş ciddiye bindiğinde herşey sıkıntı, stres..

Neyse siz siz olun evlenmeyin, benim başım yanıyor. Bekarlık en iyisi.
 
Tepkiler: The SLayeR ve halil_2550

mcnpl4

Üye
herkesin korkusu bu zaten biraz sikintili bi donem olabiliyor ben dugundu dernekti hic dayanamam ama mecbur yine de evlenmeye deger bence. hayirli olsun
 
Tepkiler: greenmile

-efşan

Üye
Vay vay vay... Hayırlı olsun Murat'ım.
 
Tepkiler: greenmile
sen ne diyon hele kız biberlisinden bir kahve yaptımı kayınana sana sorular sordumu valla yemin edersin allahım bunu söyleyeyim birdaha yalan yok diye
 
    Konu Sahibi
müstakbel kaynanam çok kafa bi kadın onda sorun yok
 
    Konu Sahibi
korkunun ecele faydası olmazmış
 
Ev de duvarlar üstüne gelir o oturduğun koltukta sanki altında ateş yakıyorlarmış gibi içten iç'e yanıp ama soğuk terler döktürür insan'a vakit'in saniye'nin geçmediği yerlerdendir sıkıysa birisi rahat ol dediğin de gel sen ol bakalım dersin içinden. Aslında cem yılmaz aklıma geliyor,sarhoş kayınço,bol süs'lü baldız ve halay,ilk 1 yıl çok zor geçer eğer ki eşyaları taksitli alırsanız sabah'a kadar çalışma gerektirir zaten ilk 1-3 yıl arası eşya 4-6 yıl arası arabanın taksitleri 7-9 yıl arası yeni ev alma hayalleriyle çocuk çoktan okula başlamış olup ek iş arama olayı eğer bu dönemler yani parasal yönden sıkıntı yoksa bayağı bir level atlarsınız
 

Oğuzhan

Üye
Hayirli olsun Murat abi. Allah kolaylik versin.
 
Tepkiler: greenmile
    Konu Sahibi
bir yerden sonra hayatı düzene sokmak gerek.Ve cok sukur ki bekarlıga devam ediyorum
 
Tepkiler: Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
Hayırdır abi n'oldu?
 
Tepkiler: greenmile
    Konu Sahibi
Yalan oldu kardeşim ya
 
Tepkiler: Oğuzhan
    Konu Sahibi
Evet zaten ben 24 yaşında evlenecek adam değildim :d
 
Tepkiler: Oğuzhan ve Invoke

Oğuzhan

Üye
Hayırlısı olsun ne diyelim...
 
Tepkiler: greenmile
    Konu Sahibi
Benden önce siz bi evlenin güzelse bende evlenirim
 
Tepkiler: Invoke ve Oğuzhan