size bi teklifim var :D

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

prime

Üye
    Konu Sahibi
size bi teklifim var :D
öncelikle hepinize iyi bayramlar maxicep ailesi

küçük bir kızın okula olan nefreti
iyi seyirler


 
Tepkiler: Lina_TR ve ArtOfVictory
nasıl bıkmışsa
ay gül gül karnım ağrıdı
 

prime

Üye
    Konu Sahibi
rica ederim arkadaşlar beğendiyseniz ne mutlu bana
 
bunu biliyodum yaa süper bişi gülmekten öldürüyo adamı
 
daha önce izlemiştim. teşekkürler.
 

prime

Üye
    Konu Sahibi
yani çocuk haklı cumalarda fazla ödev veriolarmış
 
allahım bıde butun hocaların ıcerde olduguna emın ol dıo tek bırınden dııl butunn hocalardan nefret edıo bıtırdı benı yaaaaa bende yıkmak ıstıodum ama hıc sırket falan aramadım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...