CooL'n'Quiet
Üye
Sizdede avea sürekli kesiliyormu?
arkadaslar sözde 10 dakkası 2 kontor mobilögrenci falan ancak bende şöle bi sorun var 20 dakka biriyle konusana kadar 3 kere falan yeniden aramam gerekiyor tam konusmanın ortasında cat diye kapanıyor o sırada telefona baktıgımda sebeke cekimi sıfır gösteriyor 4-5 saniye sonra düzeliyor yine arıyorum yine aynı dalga...bazende 1 saat konusiym kesilmiyor bazen 5 dakkada 3 kez kesildiği oluyor ama mutlaka arada telefona baktıımda sebeke cekim bos oluyor arasıra
sorun önce belki telefondandır dedim pek üstelemedim zaten teli deiştiircektim neyse tel.i deiştirdim yine aynı düzelmedi bu sorun.
acaba bu telefondadamı bişey var
yoksa sim karttamı bişiler var
yoksa genel olarak aveadamı bişiler var 
sorun önce belki telefondandır dedim pek üstelemedim zaten teli deiştiircektim neyse tel.i deiştirdim yine aynı düzelmedi bu sorun.
acaba bu telefondadamı bişey var
yoksa sim karttamı bişiler var
yoksa genel olarak aveadamı bişiler var 

