Sizde de Böyle Oluyor mu ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
MrTech

MrTech

Üye
    Konu Sahibi
Sizde de Böyle Oluyor mu ?
Bugün Foruma Girince AnaSayfa Direk Karsıma Böyle Cıktı.Sizce Sitede mi Arıza Var ?

 


crazy_oruc

crazy_oruc

Üye
evet bi ara bana da olmuştu :hmmm
 
ferhat_5382

ferhat_5382

Üye
sıkıntı yok forumun mobil hali en aşağı inip mobile seçeneğini maxicep yap tamamdır
 
night_jack

night_jack

Üye
Bu arada hesap kimin:ehe
 
MrTech

MrTech

Üye
    Konu Sahibi
:bilmmm
 
ismail

ismail

Üye
hayır.
Belki devam eden mobil çalışmadan ötürü oluşan bi durumdur
 
A3rman

A3rman

Üye
Tarayıcın cep formatında açıyor forumu .
 
Metin MF

Metin MF

Üye
eğer aynı saniyelerde giriş yaptıysan karışmış olabilir
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt