sizde bunlara uyuz oluyormusunuz?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
:::burak:::

:::burak:::

Üye
    Konu Sahibi
sizde bunlara uyuz oluyormusunuz?
1- Radyonun yanında durduğunuzda sesin pürüzsüz bir şekilde çıkıp, radyonun
yanından ayrıldığınızda cızırdamaya başlaması.


2- Markette ödeme kuyruğunda önlerde bir yer kapmışken, arkanızdakilerin
yeni açılan bir kasaya hücum etmeleri.


3- Size '' sana bir soru sora bilirmiyim? '' diye soranlar.


4- Arkanızdaki arabanın şoförünün sırf bir yaya'ya yaya geçidini kullanması
için izin vermenizden dolayı size korna çalması.


5- Asansörün her katta durup kimsenin binmemesi.


6- Çaldığı şarkıyı kimin söylediğini söylemeyen radyo istasyonları.


7- Paketlenmiş bir şeyin paketini açtığınızda asla eskisi gibi
paketleyememek.


8- Buz kalıbından çıkmayan buzlar.


9- Mahallenizde bulunan ve herşeye havlayan bir köpek.


10- Saati sorarken bileğini gösteren insanlar.


11- İki saniye önce elinizde olan kalemi bulamamak.


12- Elinize krem sürdükten sonra dışarıya çıkmak için kapıyı açmaya
çalışmak.


13- Düşen bir şeyi almak için masanın altına girip, çıkarken kafanızı
vurmanız.


14- Uyurken anlamsız olan " uyuyormusun" sorusuna.


15- Kapı çaldığında "kim o" sorunuza karşılık "benim cevabına.


16- Kapının zilini çaldıktan sonra açan kişinin " aa sen mi geldin" sorusuna.


17- Sıkışık bir otobüse binmek için zorlanmak ve bizden sonra binenlere uyuz olmak.


18- Dizi filmlerde dizinin en heyecanlı yerinde araya 10 dk. lık reklam koyup sonra bitiren yönetmenlere.


19- Belediye otobüslerinin bazen istesende duraktan önce indirmemesine ve bazen istemesende durak gelmeden indirmesine.


20- Tv de ilk kez yayınlanan bir filmin ertesi gün arkadaşlar arasında anlatılmasına.
 


ouSahin

ouSahin

Üye
emeqine saqlık ama verildii dostum:)
 
Master_Evil

Master_Evil

Üye
ben ilk defa gördüm de
"20- Tv de ilk kez yayınlanan bir filmin ertesi gün arkadaşlar arasında anlatılmasına."
buna niye uyuz olayım
 
kurt bey

kurt bey

Üye
paylaşım için teşekkür. bu arada üstteğmen olmuşun ikinci yıldızını koy avatara :)
 
mservank

mservank

Üye
ewvet çoğu uyuz olunucaqk şeyler de ertesi gün anlatılması neden uyuz olunacak şey anlamadım ben de
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt