sizce turkcell e numaramı taşısam mı s:

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
sizce turkcell e numaramı taşısam mı s:
numara taşıma işlemi 31inde bitiyor. şansa artık ,kaç günde çıkıyor hat bilmiyorum ama. arkadaşlar sizce numaramı turkcell e taşısam mı. sms gerekli,kampanyayı yenilemişler. ama o da mart sonunda bitircekmiş. sms e yönelik başka kampanyalar da çıkar mı ki yine 35-40 kontöre falan?
 

Catty

Emekli Yönetici
Avea iyi... otur oturdugun yerde kardeşim
ben avea alıcam..7 senelik turkcell kullanıcısı olduğum halde.
 
    Konu Sahibi
ama sonradan turkcell hat almaya kalksam daha masraflı olcak . ehe ya arkadaş çevresi öyle de. puf bilmiyorum
 

Catty

Emekli Yönetici
Bana sorarsan alma...Şu an en avantajlı avea
 
    Konu Sahibi
neyse tavsiyen için sağol değiştirmezsem, sen de avea alırsan 'aramıza hoşgeldin' derim artık q:
bende 1 gün daha araştırayım..
 

gabasan

Üye
turkcellsiz hayat gerisi bayat
 
3G dünyasındayiz.O yüzden TURKCELL 3g farkı.turkcell önde...
 
    Konu Sahibi
3g desteklemediğinden gerek yok ona telefonu alalı 6 ay oldu3gli olandan alsaymışım keşke )) neyse , ehe kararım: taşımıycam .zaten bu saatten sonra olmaz herhalde. ve bi karar daha :dedemin diğer turkcell hattını alcam ))
 

urlfb98

Üye
aveada arkadaşım sms tarifesi bitmiyor öğrenebilirsin bu kalıcı bir tarife imiş
 

ViperRKO

Üye
Turkcellden kralı yok. aveaydım turkcelle gectim cok mutluyum. diyim
 

stuvv

Üye
sakın geçme şu an kampanyası var
 

BktsBcr

Üye
Turkcell iyi Tavsiye Ederim..
 
taşıma bence.ben taşıdım boyumun ölçüsünü aldım.
 
Hiç beklemeyin bence.

+ Kaliteli müşteri hizmetleri
+ Aşırı derecede güçlü çekim
+ Diğer operatörlerin 2G'sinin bile zor çektiği yerlerde 3G çekmesi
+ İş yerlerinde indirim sağlaması
+ Birinci sınıf 3G kalitesi
+ Yaygın şube

Bunlar Turkcell seçmek için yeterli.

Avea ise benim bulunduğum ilde 3G yayını yapamıyor.
Köyümde çekmiyor.
İnternet paketi alınca size kalan MB'ı söylemiyor. Sebebi basit: MB bitsin kontörünüz gitsin !
vs. vs.
Türk Telekom grubu zaten hepsi aynı.

Turkcell derim.
 
    Konu Sahibi
vazgeçtikten sonra, tekrar vazgeçip turkcell e taşıyorum numarayı (:
 
aslında numarayı sükleli tasımamıuz gerkli bunlara da ders olsun)))))
 

celibar

Üye
vodafone'dan iyisi yok.en son vodafone'dan turkcelle geçerek hata yaptım.vodafone'un kıymetini anladım. geri vodafone'a geçtim.turkcell,müşteri hizmetleri, çekim alanı, 3g hızı çok iyi.fakat, pahalı, kampanyaları çabuk değişiyo.bugün ekonomik olan kampanya yarın çok çabuk kısıtlamalar getirerek pahalı hale geliyor.avea ise müşteri hizmetleri çok kötü.kampanyaları ise iyi.vodafone ise müşteri hizmetleri, 3g hızı, kampanyaları çok iyi.son reklamda(10dk2) turkcellle dalga geçiyo.kampanyalar kolay kolay değişmiyo.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...