Sizce süper kupayı kim alacak ?

Sponsorlu Bağlantılar

Süper kupayı kim alır ?

  • Galatasaray

    Kullanılan: 2 100.0%
  • Fenerbahçe

    Kullanılan: 0 0.0%

  • Kullanılan toplam oy
    2
  • Anket kapatılmış .
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
    Konu Sahibi
Sizce süper kupayı kim alacak ?
12.08.2012 akşamı Atv'den yayınlanacak olan Galatasaray - Fenerbahçe maçı sizce ne olacak fazla yorum atmayın görüş tabiki bildirebilirsiniz ancak sevgi saygı çerçevesinde olmasına dikkat edelim tartışmaya hiç gerek yok :)
 


larten123

larten123

Üye
Galatasaray:bud:

Mobilim ankete katılamıyorum
 
jackalmami

jackalmami

Üye
açılışı ben yaptım hadi hayırlı uğrlu olsun:tebessüm:

en büyük(takımlar arasında) cimbom :hoba:
 
zordayim

zordayim

Üye
Fener alicak. Krasic kanatlardan delik acicak gs ye. Ruzgarin oglu bide gol atar
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
Galatasaray kazanacak gibi geliyor bana :hmmm
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
    Konu Sahibi
Galatasaray kazanacak gibi geliyor bana :hmmm

Fener şampiyonluğu son maçta galataraya verdi bir de son maçta 4–1 yendi hırs yaptı ya hırsıyla fark atacak ya da hırsına yenilecek bence herşey olabilir.
 


Üst Alt