Tavsiye sizce s4 nasıl

    Konu Sahibi
sizce s4 nasıl
Merheba arkadaşlar kunu dısı ama bn s4 almayı düşünüyorum da sizce almalımıyım ...bazıları donma ve ısınma sorunu olduğunu soyluyorlardı sizce almalımıyım
 
Paşa android 5.0 la süper olmuş bence g2 ye de bak ama
 
Tepkiler: Nokia Belle
Konu dışı değil bence [emoji41]
 
Tepkiler: Nokia Belle ve muhammettvurucu

MaxipmaN

Üye
kaç tlye alıcan 1200falansa alınabilir
 
Tepkiler: Nokia Belle

Anil-D

Üye
bende isinma yada donma olmadi
 
Tepkiler: Nokia Belle
    Konu Sahibi
999 tl ye alcam ama s4 yoksa g2 ikisinin arasında kaldım simdi ya
 

szqn55

Üye
s4 süper hocan 1 sene kullandım hç sorun yok ısınma dahi bile yok
 

Anil-D

Üye
Aksam sarjim ss sini atarim
 

Sucrofe

Üye
G2 kullanıyorum ve çok memnunum ama S4, Android L ile dehşet olacak.
 
Tepkiler: Nokia Belle

0MG90

Üye
S4
 
Tepkiler: Nokia Belle

Anil-D

Üye
7 saat aldim sarjdan
 

M.F.E

Üye
S4 güzel ama lg g2 yede bakmalısın performans olarak daha iyi g2
 
Tepkiler: Nokia Belle
S4 aldım 1700 e avea hattımın üzerine, pişman değilim.
 
Tepkiler: Nokia Belle

Anil-D

Üye

buda sarjim
 
Tepkiler: Nokia Belle
G2 bence şarj olsun performans olsun daha üstün.Hemde Android L de alcak.
 
Tepkiler: Nokia Belle

Anil-D

Üye
s4 de alacak
 
Tepkiler: Nokia Belle
S4 bence daha iyi bir telefon ama G2 performans olarak daha iyi. Bence iki telefonu da incele. G2 alırsan 32 GB almanı öneririm.
 
Tepkiler: Nokia Belle
    Konu Sahibi
Arkadaşlar s4 aldım 999 tlye çok zarif çok güzel gerçekten sarjı da fena değil .bide g2 gelince sd kart desteği yok 32 GB bulamadım zahten aslında isteseydım bulurdum ama günlum s4 idi ve aldım .. Gene her şey için çok teşekkürler arkadaşlar.